ماسک شنا بالای 8 سال بنفش اینتکس

intex 55916 Purple

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
470,000 تومان

خرید ماسک شنا بالای 8 سال بنفش اینتکس با کیفیت بالا مناسب به همراه داشتن در مسافرت و گردش جهت جلوگیری از نفوذ آب به چشم و بینی با رنگبندی متنوع و لنز ضد بخار دارای بند تنظیم سایز از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

ماسک شنا بالای 8 سال بنفش اینتکس تشکیل شده از خصوصیات منحصر به فرد که می تواند راحتی را در زمان شنا ایجاد کند تا استفاده کنندگان دچار مشکل نشده و بتوانند از شرایط لذت ببرند. این محصول بی نظیر که از قیمت مناسب نیز برخوردار می باشد دارای رنگبندی متنوع است که مورد معرفی شده با رنگ بنفش در اختیار افراد می باشد و می تواند توسط کسانی که به این رنگ علاقه دارند خریداری شود. ماسک شنا ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که تمامی شرایط مورد نیاز جهت استفاده طولانی را دارا می باشد و می توان بدون هر گونه محدودیت از داشتن آن لذت برد. بدنه از جنس سیلیکونی می باشد که انعطاف زیادی دارد تا بتوان به راحتی مورد بهره برداری قرار داد.

فروش ماسک شنا بالای 8 سال بنفش اینتکس جدید همچنین دارای بند تنظیم سایز نیز می باشد که بتوان با توجه به صورت افراد آن را اندازه گیری کرد و بر روی صورت به راحتی قرار داد. لنز موجود در این محصول نیز از جنس پلی کربنات است که قابلیت های زیادی از جمله ضد بخار با دید کامل دارد و در برابر اشعه یو وی نیز مقاومت زیادی نشان داده است. از این رو می توان به راحتی شنا و غواصی را انجام داد و حتی در محیط آب گرم نیز حضور پیدا کرد. به جهت داشتن وزن کم به راحتی می توان آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد. در این صورت کسانی که به دنبال یک محصول منحصر به فرد با برند اینتکس می باشند پیشنهاد می شود که این محصول را مورد خریداری قرار دهند تا در نهایت لذت حضور در محیط های آبی را داشته باشند و به شنا و غواصی حرفه ای نیز بپردازند. چنانچه قصد خرید ماسک شنا بالای 8 سال بنفش اینتکس را دارید به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید.

نوعلوازم غواصی
وزن200 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...