عینک شنا ست دو عددی سه تا هشت سال اینتکس

intex 55693

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان

فروش عینک شنا ست دو عددی سه تا هشت سال اینتکس جدیدترین محصول فروشگاه با قابلیت استفاده آسان و تنظیم سایز بند عینک شنا دارای بدنه ای منعطف از جنس سیلیکونی و لنز ضد بخار و مقاوم در نمایندگی اصلی اینتکس ایران

عینک شنا ست دو عددی سه تا هشت سال اینتکس یکی از بهترین محصولات موجود در فروشگاه اینتکس است که برای رده سنی کودک ساخته شده است و مهم ترین محصول جهت حضور در محیط های آبی می باشد. در نتیجه کودکان می توانند در زمان شنا و تفریحات آبی در محیط آب های آرام به ویژه استخر از این محصول استفاده کنند و لحظات خوشی را داشته باشند و از ایمنی زیاد نیز بهره مند گردند. عینک شنا را می توان به راحتی با خود به همراه داشت و در صورت رسیدن به مکان مورد نظر نسبت به استفاده از این محصول اقدام کرد. با این وجود است که طراحی بی عیب و نقصی دارد تا با وجود مزیت های زیاد بتوان آن را خریداری نمود و رضایت مخاطب را نیز کسب کرد. 

این محصول قیمت مناسبی دارد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند برای فرزندان خود مورد بهره برداری قرار دهند. با این وجود است که می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد محصول نسبت به خرید آن اقدام کرد و لحظات خوشی را ایجاد نمود و ایمنی آن ها را نیز مهیا کرد. عینک شنا مد نظر دارای رنگبندی زیبا و فانتزی می باشد که کودکان می توانند از آن استفاده کنند و مطابق با سلیقه آن ها می باشد. رنگبندی محصول به گونه ای است که می توان آن را برای دو کودک دختر و پسر مورد بهره برداری قرار داد و در واقع رنگ پسرانه و دخترانه دارد. از این رو کسانی که به دنبال خرید این محصول می باشند می توانند کودکان را راضی و خشنود سازند و برای استفاده در طی سال های زیاد آن را به دست آورند. چنانچه قصد خرید عینک شنا ست دو عددی سه تا هشت سال اینتکس را دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...