عینک شنا حرفه ای بزرگسال اینتکس

intex 55692 Black

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
640,000
590,000 تومان
کمی صبر کنید...

عینک شنا حرفه ای بزرگسال اینتکس وسیله ای کاربردی و منحصر به فرد است که برای شناکردن در محیط های آبی استفاده می شود و به وسیله آن آب به داخل چشم ها نفوذ نمی کند. در استخر ها وجود کولر همواره برای چشم آزاردهنده است به طوری که با برخورد آن به چشم ها آن ها را دچار آسیب می کند و سبب قرمز شدن و سوزش و یا حتی عفونت می شود. برای جلوگیری از چنین عواملی عینک شنا استفاده می شود و برای تمامی سنین استفاده می گردد تا از بروز مشکل و دشواری جلوگیری شود و بتوان بهترین اوقات را کسب کرد. علاوه بر این موارد ورود آب به چشم ها درد ناک می باشد و برای تمامی افراد این موقعیت دردناک ایجاد می گردد. 

از این رو برای شنا در استخر و یا در موقعیت های مختلف می توان از این محصول استفاده کرد و بهترین اوقات را کسب نمود. این محصول دارای بدنه ای با کیفیت می باشد که ضد حساسیت نیز بوده است و دارای انعطاف نیز است. به طوری که شکسته نمی شود و دچار آسیب نمی گردد. این محصول از جنس سیلیکونی تشکیل شده است که نوعی پلاستیک فشرده با کیفیت می باشد تا چشم ها را اذیت نکند و همچنین بتواند بدون آسیب از ورود آب به داخل چشم جلوگیری نماید. به دور شیشه عینک نواری سیلیکونی و ضخیم قرار دارد که محکم به دور چشم قرار می گیرد و باعث جلوگیری از نفوذ آب به داخل چشم می شود. با این وجود است که علاقه مندان می توانند به راحتی تفریحات آبی داشته باشند و از آن بهره مند شوند. به منظور خرید عینک شنا حرفه ای بزرگسال اینتکس به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...