عینک شنا بچه گانه سه تا هشت سال زرد و آبی

intex 55611 yb

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
کمی صبر کنید...

عینک شنا بچه گانه سه تا هشت سال زرد و آبی محصولی مسافرتی و کمجا جهت استفاده در زمان شنا و تفریحات آبی است که دارای جنس باکیفیت می باشد تا به راحتی مورد استفاده قرار گیرد و بتوان از آن بهره مند شد. عینک شنا از ورود آب به داخل چشم ها جلوگیری می کند و می تواند به راحتی بر روی صورت کودکان قرار گیرد. این محصول دلخواه را می توان به راحتی تهیه کرد. چرا که وسایل لازم جهت شنا و تفریحات آبی در فروشگاه های معتبر و مناسب موجود است که به راحتی انتخاب و خریداری می شود و می توان بهترین اوقات را برای کودکان رقم زد.

خرید عینک شنا بچه گانه سه تا هشت سال زرد و آبی جدید بدنه این محصول از جنس سیلیکون می باشد که انعطاف زیادی را شامل می شود و می توان به راحتی بر روی صورت کودکان قرار داد و از آن جایی که دارای بند سایز بندی می باشد می توان به راحتی با توجه به سر کودکان آن را تنظیم کرد و بر روی صورت آن ها قرار داد. در ساختار این محصول لنز ضد بخار وجود دارد که برای دید کامل در نظر گرفته شده است و می تواند برای کودکان استاندارد ترین حالت ممکن را ایجاد سازد. دید کامل سبب شده است که در زمان حضور در محیط استخر آب گرم بتوان به راحتی دید کامل داشت و دچار مشکل نشد. انعطاف زیاد و قابلیت استفاده آسان در کنار لنز ضد بخار جزو مزیت های این محصول می باشد که می توان نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کرد و از داشتن آن لذت برد و برای کودکان شرایط داشتن بهترین تفریحات آبی را ایجاد کرد. علاقه مندان به منظور داشتن این عینک شنا بچه گانه سه تا هشت سال زرد و آبی با کیفیت اصل و با قیمت مناسب تنها می توانند وارد سایت فروشگاه اینتکس ایران شوند و محصول را به راحتی مورد خریداری قرار دهند و از آن در طول عمر بالا لذت ببرند.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...