عینک شنا بچه گانه سه تا هشت سال آبی و بنفش

intex 55611 bp

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
205,000 تومان
کمی صبر کنید...

عینک شنا بچه گانه سه تا هشت سال آبی و بنفش از سری محصولات لازم و ضروری برای تفریحات مهیج آبی است که برای کودکان استفاده می شود و می تواند برای آن ها شرایط استانداردی را ایجاد سازد. عینک شنا برای جلوگیری از ورود آب به داخل چشم کودکان استفاده می شود و می تواند بهترین اوقات را برای آن ها ایجاد سازد تا در نتیجه چشم های آن ها آسیب نبیند و بتوانند در تایم طولانی در محیط های آبی حضور داشته باشند. همچنین به شنا و تفریحات مهیج آبی بپردازند. 

فروش عینک شنا بچه گانه سه تا هشت سال آبی و بنفش جدیدجنس محصول از سیلیکون منعطف و با کیفیت می باشد و همچنین دارای لنز ضد بخار از جنس پلی کربنات است به طوری که در تمامی محیط های آبی دچار تاری دید نخواهند شد و مشاهده مناسبی از محیط خواهند داشت. عینک شنا کودک از نفوذ آب به چشم ها جلوگیری می کند و با ایجاد دید کامل برای آن ها شرایط دلخواهی را رقم می زند تا در استخر های آب گرم نیز حضور داشته باشند و از این شرایط لذت ببرند. عینک شنا دارای رنگبندی متنوع است که زیبایی چشمگیری را ایجاد می کند که مورد علاقه رده سنی کودک است و می تواند رضایت آن ها را جلب کند. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر که باکیفیت می باشد دارای انعطاف زیاد می باشد تا به راحتی بر روی صورت کودکان قرار گیرد و دارای بندی جهت تنظیم سایز می باشد تا بتوان سایز صورت کودک را ایجاد نمود و به راحتی مورد استفاده قرار داد. محصول مورد نظر به راحتی همراه افراد در مسافرت و گردش قرار می گیرد و به دلیل داشتن وزن کم و اندازه کوچک در کیف افراد نیز جای می گیرد و می توان از این محصول در مکان مناسب استفاده کرد. چنانچه تمایل به خرید عینک شنا بچه گانه سه تا هشت سال آبی و بنفش دارید به نمایندگی اصلی اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
وزن 70 گرم
رده سنی3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...