عینک شنا بزرگسال ضد بخار اینتکس

intex 55692 white

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
625,000 تومان

عینک شنا بزرگسال ضد بخار اینتکس از سری محصولات جدید اینتکس است که به عنوان لوازم شنا در اختیار افراد می باشد تا به راحتی شنا و تفریحات مهیج آبی داشته باشند. این محصول بی نظیر و خاص دارای رنگبندی نیز بوده است تا بر اساس سلیقه افراد خریداری شود و محصولی محبوب به دست آید. در نتیجه خرید عینک شنا مورد علاقه می باشد و افراد را مجذوب به خود می کند تا در شرایط ایمن و استاندارد بتوانند به تفریحات آبی و شنا بپردازند. این محصول منحصر به فرد از جنس سیلیکونی می باشد که مقاوم ترین و بهترین پلاستیک فشرده برای تولید چنین محصولاتی است. 

با این وجود است که قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت بودن نصیب این محصول می شود و می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری به تفریحات خود رسیدگی کنند. از آن جایی که در داخل آب استخر از کلر استفاده می شود چشم ها دچار آسیب می شوند و مشکلات مختلف ایجاد می گردد. از این رو استفاده از عینک شنا چشم ها را از بروز آسیب و مشکل محافظت می کند و موجب در امان ماندن آن ها می شود. از این رو علاقه مندان قادر به بهره مندی از شرایط ایمن و استاندارد خواهند بود تا در این شرایط بهترین تجربه از شنا را داشته باشند و از آن لذت ببرند. به منظور داشتن این محصول و محافظت و استفاده طولانی مدت از آن جنس بدنه قابلیت انعطاف دارد تا دچار شکستگی نیز نشود و بتوان از آن استفاده کرد همچنین شیشه ها ضد بخار بوده اند تا دید کامل برای استفاده کنندگان رقم بخورد. هر یک از علاقه مندانی که قصد خرید عینک شنا بزرگسال ضد بخار اینتکس را دارند از طریق سایت اینتکس ایران اقدام به خرید نمایند.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...