عینک شنا بزرگسال حرفه ای قهوه ای اینتکس

intex 55685

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان

عینک شنا بزرگسال حرفه ای قهوه ای اینتکس به عنوان یکی از مناسب ترین محصولات مسافرتی در تفریحات آبی است که دارای مزیت های زیاد می باشد تا بتوان نسبت به خرید آن اقدام کرد و تمامی شرایط لازم جهت حضور در محیط های آبی را کسب کرد. این محصول برای استفاده در شنا نیز کاربرد دارد که دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا در مقابل کیفیت بالا و سازگاری زیاد بدنه با عوامل مختلف خریدی به صرفه معرفی می شود و می توان از آن لذت برد. 

عینک شنا برای بزرگسال کاربرد دارد و می تواند برای آن ها به راحتی تنظیم شود. چرا که هم دارای بدنه ای منعطف بوده است و هم دارای بند تنظیم کننده سایز می باشد. با این وجود است که بدون هر گونه محدویت قابلیت استفاده توسط تمامی علاقه مندان را دارد و برای آن ها ایجاد کارایی زیاد می کند تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده در محیط های آبی حضور داشت و از نفوذ آب به چشم جلوگیری کرد. از آن جایی که ورود آب به چشم ها بسیار آزاردهنده می باشد و این مشکل برای تمامی سنین وجود دارد. زمانی که کلر وارد آب داخل استخر می شود نیز باعث سرخ شدن چشم ها می گردد که آن هم آزاردهنده بوده است. به همین خاطر کسانی که علاقه مند به حضور در استخر می باشند و یا در زمینه شنا و غواصی فعالیت دارند می بایست نسبت به خرید عینک شنا اقدام نمایند تا بدون مشکل و محدودیت در محیط های آبی حضور داشته باشند و از شرایط به دست آمده لذت ببرند. این محصول با داشتن رنگبندی متنوع برای بزرگسال گزینه ای مناسب خواهد بود که با توجه به سلیقه افراد انتخاب می گردد. به جهت انتخاب و خرید عینک شنا بزرگسال حرفه ای قهوه ای اینتکس به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...