عینک شنا اسپرت مسابقه ای مشکی

intex 55691

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان

فروش باکیفیت ترین عینک شنا اسپرت مسابقه ای مشکی با قابلیت تنظیم سایز مناسب استفاده در استخر و محیط های آبی به جهت شنا و تفریحات آبی مهیج دارای قابلیت دید کامل با توجه به داشتن لنز ضد بخار در نمایندگی اصلی اینتکس ایران

عینک شنا اسپرت مسابقه ای مشکی گزینه ای مناسب برای به همراه داشتن در زمان رفتن به شنا و غواصی است که در محیط های آبی به جهت تفریحات مهیج آبی نیز استفاده می شود و دارای طراحی بی عیب و نقص می باشد تا بتوان از آن در طول عمر بالا بهره مند شد. عینک شنا محصولی مطابق با سلیقه افراد می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت است که توانسته در محیط های آبی سازگاری زیادی ایجاد کند تا آب به داخل چشم نفوذ نکند و بتوان از شرایط لذت برد. چنین محصولی لازم و ضروری می باشد تا بتوان از بروز آسیب به چشم جلوگیری کرد و در نهایت راحتی در حین شنا را کسب نمود.

 این محصول بی نظیر با توجه به داشتن وزن کم قابلیت حمل آسان دارد و به راحتی استفاده می شود و بر روی صورت قرار می گیرد. وجود رنگبندی متنوع و خاص در این محصول سبب شده است که تمامی سلیقه ها راضی و خشنود باشند و بتوانند از محصول مورد علاقه خود استفاده کنند و در نهایت بتوانند به راحتی شرایط حضور در محیط های آبی را داشته باشند. عینک شنا دارای بند تنظیم سایز می باشد که قرار گیری بر روی صورت را آسان می سازد و می تواند بدون هر گونه محدودیت برای علاقه مندان مورد بهره برداری قرار گیرد. محصول مورد نظر به دلیل داشتن رنگ مشکی توجه عده زیادی را جلب کرده است که تمایل به داشتن آن دارند و در نهایت می توانند از محصولی اسپرت با رنگ دلخواه برخوردار شوند و از آن در طول عمر بالا استفاده نمایند. عینک شنا ساخت شرکت اینتکس است که اطمینان کامل در خصوص جنس و کیفیت بالا را ایجاد می کند و مطابق با نیاز استفاده کنندگان می باشد. انتخاب و خرید عینک شنا اسپرت مسابقه ای مشکی تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...