عینک شنا اسپرت مسابقه ای بنفش

intex 55691

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان

فروش بهترین عینک شنا اسپرت مسابقه ای بنفش برای شنا و غواصی دارای بدنه ای با انعطاف بالا و طول عمر زیاد با رنگبندی متنوع مناسب سنین مختلف با بند تنظیم کننده سایز بدون ایجاد حساسیت با دید کامل در نمایندگی اینتکس ایران

عینک شنا اسپرت مسابقه ای بنفش به عنوان یکی از ضروری ترین لوازم برای شنا و غواصی معرفی می شود که دارای بدنه ای با انعطاف زیاد نیز می باشد که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن بهره مند شد. این محصول خاص با رنگبندی متنوع ارائه می شود که افراد با توجه به سلیقه خود اقدام به خرید آن می کنند و می توانند گزینه ای مناسب را داشته باشند. عینک شنا به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد و قابلیت قرار گیری ثابت را دارد و همچنین می تواند از نفوذ آب به چشم ها جلوگیری نماید. به این ترتیب مشکلات ناشی از ورود آب به داخل چشم را نخواهد داشت و در نهایت می تواند بدون آسیب رساندن به این اندام موقعیت را برای شنا و تفریحات آبی کودکان مهیا سازد. 

عینک شنا از جنس باکیفیت سیلیکونی است که لنز آن با قابلیت ایجاد دید کامل و ضد بخار و وجود مقاومت در برابر اشعه یو وی می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات شنا و تفریحات آبی باشد. بند موجود در ساختار محصول قابلیت تنظیم سایز دارد که می توان با توجه به ابعاد سر افراد آن را تنظیم کرد و مورد بهره برداری قرار داد. این عینک شنا دارای وزن کم می باشد که هم استفاده کردن از آن آسان است و هم می توان به راحتی آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت تا بدون هر گونه مشکل در محیط های آبی حضور پیدا کرد. محصول را می توان در داخل کیف مخصوص به عینک شنا قرار داد و در کنار سایر وسایل شنا و تفریحات آبی مورد حمل و جا به جایی قرار داد و در نهایت از داشتن آن لذت برد. به جهت داشتن رنگبندی متنوع می توان با انتخاب رنگ دلخواه عینک شنا اسپرت مسابقه ای بنفش محصول را از طریق مراجعه به نمایندگی اصلی اینتکس ایران سفارش داد.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...