عینک شنا اسپرت مسابقه ای آبی

intex 55691

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان

فروش عینک شنا اسپرت مسابقه ای آبی جدیدترین محصول برای شنا و غواصی مناسب جلوگیری از نفوذ آب به چشم ها دارای کیفیت بالا و ضد حساسیت با بند تنظیم کننده سایز و لنز ضد بخار جهت حضور در آب گرم در نمایندگی اینتکس ایران

عینک شنا اسپرت مسابقه ای آبی بهترین محصولی است که می توان به وسیله آن در محیط های آبی مانند استخر حضور داشت و از شرایط لذت برد. این محصول دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد تا خریداران محصولی مطابق با سلیقه خود را انتخاب و خریداری کنند و شرایط خوبی را داشته باشند. به همین خاطر است که طرفداران زیادی دارد و به عنوان برترین نمونه از لوازم شنا مورد بهره برداری قرار می گیرد. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت معتبر اینتکس است از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که فاقد لاتکس می باشد و بدون وجود پی وی  سی در اختیار افراد قرار می گیرد. 

فروش عینک شنا اسپرت مسابقه ای آبی جدیدجنس بدنه از نوع سیلیکونی است که انعطاف بسیار زیادی دارد تا به راحتی مورد بهره برداری قرار گیرد و موجب رضایت مخاطب شود. این محصول خاص دارای بند تنظیم کننده سایز نیز می باشد که با توجه به سایز سر افراد تنظیم می شود تا به درستی از نفوذ آب به چشم جلوگیری شود. به جهت حضور بزرگسال در محیط های آبی برای شنا و غواصی خرید این محصول لازم و ضروری است که در کنار سایز تجهیزات می تواند غواصی بی عیب و نقصی را رقم بزند تا در تمامی مدت زمانی که در داخل آب می باشند بتوان بهترین اوقات را تجربه نمود. عینک شنا ابعاد کوچکی دارد و به صورت کمجا در کیف افراد جای می گیرد و می توان آن را مورد حمل و جا به جایی قرار داد. به همین خاطر است که جزو لوازم ضروری محسوب می شود که در صورت رفتن به استخر نیز می بایست آن را استفاده کرد و از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید عینک شنا اسپرت مسابقه ای آبی با قیمت مناسب می باشند که ساخت شرکت اینتکس نیز باشد به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و خرید خود را نهایی سازند.

نوعلوازم شنا
جنس بندسیلیکونی با انعطاف پذیری بالا
رده سنیبالاتر از ۱۴ سال
شرکت سازندهاینتکس
وزن118 گرم
سایز بندیخیر
رنگبندیدارد
سایر ویژگی هامناسب بزرگسال
دارای سه رنگ مختلف
بدون لاتکس
بدون PVC
ضد بخار
دارای محافظ UV
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...