شناور بادی شورتی کودک 6 تا 18 ماه طرح نهنگ

bestway 34126 Dark Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک 6 تا 18 ماه طرح نهنگ را می توان به عنوان یک محصول پر فروش و پر کاربرد انتخاب کرد و نسبت به خرید آن اقدام نمود تا افراد در رده سنی کودک بتوانند بهترین شرایط تفریحات آبی را داشته باشند و دچار مشکل نیز نشوند. این شناور بادی مدل شورتی است تا کودکان کم سن بهترین اوقات را داشته باشند و دچار عدم تعادل در محیط های آبی نشوند. با این وجود است که فروش بالایی دارد و والدین تمایل به خرید این نمونه از محصولات دارند. 

بدنه این محصول بادی می تواند به صورت استاندارد و ایمن عمل کند. به طوری که بدنه ای ضخیم و ضد حساسیت می باشد و بر روی سطح آب قرار می گیرد و از فرو رفتن کودکان به داخل آب نیز جلوگیری می سازد. در این صورت افراد می توانند این محصول را جزو محبوب ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی در نظر بگیرند که برای این رده سنی انتخاب می شود. بدنه کمجا و کم وزن است تا افراد در زمان رفتن به مسافرت و گردش آن را به همراه داشته باشند و برای استفاده کودکان در نظر بگیرند تا آن ها نیز در کنار والدین خود موقعیت داشتن تفریحات مهیج آبی را داشته باشند و از آن لذت ببرند. هر یک از کسانی که به دنبال داشتن محصولی مانند شناور بادی شورتی کودک 6 تا 18 ماه طرح نهنگ می باشند همواره می توانند در بین نمایندگی های معتبر جست و جو کنند. از آن جایی که این محصول برند و اورجینال است در نمایندگی اینتکس ایران موجود می باشد که افراد می توانند با مراجعه به آن و پرداخت هزینه کم نسبت به خرید محصول اقدام کنند و اوقات خوشی را در فصول گرم سال داشته باشند.

 نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن 0.2 کیلوگرم
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان 6 ماه تا 18 ماه
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 دارای تکیه گاه بادی
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...