شناور بادی شورتی کودک یک تا دو سال

intex 59574

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
265,000 تومان
کمی صبر کنید...

خرید شناور بادی شورتی کودک یک تا دو سال با کیفیت بالا و قیمت مناسب جهت استفاده کودکان و داشتن راحتی و ایمنی در محیط های آبی با بدنه ضخیم و منحصر به فرد و طراحی استاندارد و فانتزی از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

شناور بادی شورتی کودک یک تا دو سال به منظور ایجاد ایمنی در محیط های آبی برای کودکان انتخاب می شود که تمامی خصوصیات منحصر به فرد را دارد و می توان با خیالی آسوده و با داشتن طول عمر بالا نسبت به خرید این محصول اقدام کرد. شناور بادی مدل شورتی می باشد که جهت راحتی استفاده کودکان طراحی شده است و می توان تمامی استاندارد های لازم را در آن مشاهده کرد و با خیالی آسوده کودکان را در داخل آن قرار داد. در این صورت این رده سنی نیز به همراه والدین در داخل آب قرار می گیرند و دارای تعادل می شوند و از فرو رفتن و افتادن در داخل آب نیز در امان می مانند. با این وجود است که محصول مورد نظر رضایت مخاطب را جلب کرده است و می تواند بهترین و منحصر به فرد ترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان باشد. همچنین می توان آموزش حضور در آب را به کودکان با این محصول داد و برای آن ها لحظات خوشی را ایجاد نمود. شناور بادی می تواند بر روی سطح آب به صورت شناور و معلق قرار گیرد و به جهت داشتن خصوصیات منحصر به فرد به داخل آب فرو نخواهد رفت. در این صورت تعادل زیادی از خود نشان می دهد که می توان از داشتن آن لذت برد. این محصول بدنه ای سبک و توخالی دارد که تنها از باد پر می شود. بنابراین بر روی سطح آب می ماند و سبب قرار گیری افراد بر روی خود نیز می شود و استاندارد های لازم جهت این قرار گیری را نیز دارا می باشد. با این وجود است که افراد به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند ساعات خوشی را در محیطی ایمن و استاندارد داشته باشند. شناور بادی شورتی کودک یک تا دو سال را از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید.

 نوع تفریحی
 قطر 67 سانتی متر
 برند اینتکس
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان یک تا دو سال
قابلیت راه اندازی آسان
دارای تکیه گاه بادی
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...