شناور بادی شورتی کودک طرح اتوبوس مدرسه

intex 59586 School Bus

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
330,000 تومان

شناور بادی شورتی کودک طرح اتوبوس مدرسه دارای رنگبندی و طراحی زیبا و خاص می باشد که می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد آن شرایط را برای حضور کودکان در محیط آب های آرام مهیا کرد. این شناور بادی از آن جایی که دارای مدل شورتی می باشد برای کودکان بهترین گزینه است و ایجاد تعادل بر روی سطح آب می کند. چرا که دارای حفره برای قرار دادن پا در ساختار خود می باشد که می توان نیمی از بدن کودکان را در داخل آب قرار داد و نیمی دیگر را بر روی سطح آب حفظ کرد. شناور بادی مد نظر وزن کمی دارد و به راحتی توسط کودکان استفاده می شود.

خرید شناور بادی شورتی کودک طرح اتوبوس مدرسه ارزان همچنین قابلیت حمل و جابه جایی آسان دارد که می توان آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت و در صورت تمایل به استفاده از آن به وسیله پمپ باد محصول را راه اندازی کرد. راه اندازی محصول زمان کمی را به خود اختصاص می دهد که می تواند در کم ترین زمان محصول را برای کودکان آماده سازد. تعادل بر روی سطح آب امری ضروری است که مشکلات را برطرف می کند و سبب ایجاد تفریحات مهیج آبی می شود. در این صورت خرید این محصول لازم و ضروری می شود تا کودکان به همراه والدین خود شرایط مناسب جهت حضور در محیط های آبی را داشته باشند و در کنار آن ها تفریحات مهیج را داشته باشند. شناور بادی مد نظر طراحی زیبا و فانتزی دارد که از رنگبندی مورد علاقه کودکان و متناسب با سلیقه آن ها تشکیل شده است که میزان رضایت بالایی را ایجاد می کند و در نهایت می تواند بهترین اوقات را برای حضور در محیط های آبی ارائه دهد. به منظور انتخاب و خرید آسان شناور بادی شورتی کودک طرح اتوبوس مدرسه با قیمت مناسب تنها می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد و محصول را به راحتی سفارش داد.

 نوع تفریحی
 طول 74 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...