شناور بادی شورتی کودک طرح قارچ

intex 56574

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان

شناور بادی شورتی کودک طرح قارچ با وجود سایبان بادی محکم توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو محصولات با طول عمر بالا باشد که برای رده سنی کودک به منظور داشتن بهترین تفریحات آبی استفاده می شود. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که طراحی زیبا و فانتزی دارد و از رنگبندی متنوع نیز تشکیل شده است تا افراد بتوانند با داشتن ایمنی کامل فرزندان خود را در داخل چنین محیطی قرار دهند و برای آن ها شادی ایجاد سازند. شناور بادی مد نظر از آن جایی که دارای ساختار شورتی است در ساختار خود دو حفره جهت قرار دادن پاها دارد که می توان از آن به راحتی استفاده کرد و شرایط خوبی را برای رده سنی کودک رقم زد.

فروش شناور بادی شورتی کودک طرح قارچ ارزان چنین ساختاری تعادل لازم جهت قرار گیری بر روی سطح آب های آرام را ایجاد می کند و می تواند بهترین و خاص ترین محصول را برای کودکان داشته باشد. این محصول برای مسافرت و گردش ساخته شده است و تولید آن از بهترین مواد اولیه صورت گرفته است. به جهت راه اندازی این محصول تنها به پمپ باد نیاز است که به راحتی وارد بدنه می شود و می تواند آن را با استحکام بالا در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد. همچنین جمع آوری نیز در کم ترین زمان رخ می دهد تا برای حمل و جا به جایی و یا نگه داری آماده گردد و از آن جایی که فضای کمی را اشغال می کند می توان آن را به راحتی به همراه داشت. این محصول خاص برای استفاده در معرض تابش خورشید ساخته شده است که با وجود سایبان بادی مقاوم که از برخورد اشعه خورشید به بدن کودکان جلوگیری می کند مشکلات را به حداقل می رساند تا بتوان به راحتی از موقعیت استفاده کرد. کسانی که قصد خرید شناور بادی شورتی کودک طرح قارچ را دارند به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و خرید خود را ثبت نمایند.

 نوع تفریحی
 قطر 69 سانتی متر
 مناسب سنین 1 تا 2 سال
ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 630 گرم
 سازندهاینتکس
 تحمل وزن 15 کیلوگرم
 پمپ -
 سایر ویژگی هادارای سایبان سرخود
طراحی قارچ و زیبا
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...