شناور بادی شورتی کودک طرح ماشین

59586

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
330,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک طرح ماشین محصولی زیبا و خاص است که قطعا می تواند یک گزینه مناسب برای خرید و استفاده کودکان یک تا دو سال به شمار رود. این محصول همان طور که از تصاویر هم پیداست شبیه به یک ماشین بولدوزر می باشد که ظاهری خاص داشته و همین عامل به صورت سه بعدی پیاده سازی شده است که باعث شده تا کودک در این محصول جلوه ای فوق العاده را در اختیار داشته باشد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول با توجه به رنگ های شادی که دارد به بهترین شکل ممکن در روحیه کودک نیز اثرگذار بوده و باعث می شود تا کودکان از این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرند.

خرید شناور بادی شورتی کودک طرح ماشین بولدوزر

دیگر نکته ای که باید در رابطه با شناور بادی شورتی کودک طرح ماشین به آن اشاره کنیم بحث کیفیت خوب این کالاست که باعث شده تا محصول به سادگی آسیب ندیده و شما بتوانید سالیان سال بدون هیچ گونه نگرانی از یک کالای باکیفیت و ایده آل استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین راه اندازی این محصول هم کاری ساده و آسان می باشد به این صورت که شما می توانید با تهیه و خرید یک عدد پمپ باد به سادگی محصول را راه اندازی نموده و از آن بهره مند شوید. هم چنین درصورت آسیب دیدن و یا سوراخ شدن محصول نیز به ساده ترین شکل ممکن این محصول قابلیت تعمیر و ترمیم را دارا می باشد. با در نظر گرفتن این خصوصیات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

قیمت شناور بادی شورتی کودک طرح ماشین آبی رنگ

 نوع تفریحی
 طول 84 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ-
سنین مورد استفاده1 تا 2 سال
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...