شناور بادی شورتی کودک اینتکس Intex 56587

Intex 56587

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
575,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک اینتکس Intex 56587 از محصولات اصل و اورجینال می باشد که از کیفیت بالا برخوردار است. این محصول قابلیت استفاده آسان دارد و برای کودکان کم سن ساخته شده است. کودکانی که در داخل آب ها توانایی داشتن تعادل را ندارند مخاطبان این محصول می باشند که در نتیجه با داشتن آن بهترین شرایط نصیب آن ها می شود. شناور بادی مدل شورتی بوده است و از تکیه گاه بادی برخوردار می باشد. به این ترتیب کودکان ستون فقرات خود را ثابت و محکم نگه می دارند و می توانند از بروز درد و خستگی در امان باشنذد. از این رو امکان استفاده طولانی مدت از این شناور بادی وجود خواهد داشت.

 بدنه سازگار محصول کمک می کند تا والدین با خیالی آسوده فرزندان خود را در این موقعیت قرار دهند و شرایط داشتن تفریحات آبی را برای آن ها مهیا سازند. با توجه به ابعاد این محصول به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش محقق می شود و می توان به راحتی این محصول را با خود به همراه داشت. چرا که فضای کمی را اشغال می کند و می تواند در کنار وسایل دیگر برای سفر به همراه افراد قرار گیرد. این محصول سازگار و منحصر به فرد است و محبوبیت زیادی در نزد افراد دارد. به این خاطر امکان خرید آسان شناور بادی شورتی کودک اینتکس Intex 56587 وجود دارد و شما می توانید هم به صورت حضوری آن را سفارش دهید و هم به صورت غیر حضوری از طریق سایت اینتکس ایران خرید را ثبت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 79 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 612 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپندارد
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان یک تا دو سال
رنگ زرد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...