شناور بادی شورتی کودک طرح ماشین پلیس

intex 59586 police

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
330,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک طرح ماشین پلیس از سری محصولات پر فروش و محبوب بادی برای رده سنی کودک می باشد که ساختاری استاندارد و ایمن دارد و به منظور داشتن بهترین تفریحات آبی در محیط های آبی انتخاب می شود. این محصول استاندارد و ایمن است و می تواند تعادل کودکان در محیط های آبی را ایجاد کند و در نتیجه بدون ایجاد مشکل و امکان وقوع آسیب در آن ها برای این رده سنی امکان داشتن تفریحات مهیج آبی را مهیا می سازد. شناور بادی ساختاری استاندارد دارد که پای کودکان در داخل آن قرار می گیرد به طوری که نیمی از بدن در داخل آب و نیمی دیگر در خارج آن قرار می گیرد. از این رو کودکان به داخل آب فرو نخواهند رفت و تعادل لازم را خواهند داشت.

 این محصول منحصر به فرد و خاص دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد تا علاقه مندان بتوانند آن را برای کودکان تهیه کنند و محصول را مورد علاقه آن ها قرار دهند. در فصول گرم سال تمامی رده های سنی به دنبال داشتن تفریحات مهیج آبی می باشند که این شناور بادی نیز برای رده سنی کودکان این امکان را ایجاد کرده است تا در طول عمر بالا از آن بهره مند شوند و دچار مشکل نیز نشوند. با این وجود در داخل استخر می توانند در کنار والدین خود حضور داشته باشند و لحظات خوشی را سپری کنند و بدون هیچ مشکلی این کار را انجام دهند. کسانی که به دنبال خرید شناور بادی شورتی کودک طرح ماشین پلیس می باشند می توانند به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنند و خرید خود را نهایی سازند. اما قابلیت خرید این محصول از سایت اینتکس ایران و به صورت غیر حضوری نیز وجود دارد.

 نوع تفریحی
 طول 74 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...