شناور بادی شورتی کودک 6 تا 18 ماه طرح ستاره دریایی

bestway 34126 Pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان

شناور بادی شورتی کودک 6 تا 18 ماه طرح ستاره دریایی محصولی خاص و منحصر به فرد برای ایجاد تفریحات آبی برای کودکان کم سن است که می توان در محیطی استاندارد و ایمن به سرگرمی بپردازند. با این وجود است که فروش بالایی دارد و جزو محبوب ترین محصولی است که امروزه می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. بدنه دارای سازگاری زیاد است که هم ضخامت زیادی دارد و هم می تواند قابلیت غیر قابل نفوذ بودن داشته باشد. در این صورت کسانی که به دنبال بهترین گزینه برای سرگرم کردن کودکان خود می باشند می توانند این محصول را مورد خریداری قرار دهند و از آن بهره مند شوند و در نهایت ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزنند. 

محصول دارای وزن کم می باشد که به راحتی می توان آن را حمل و نقل کرد و در نهایت توانست به راحتی مورد استفاده قرار داد. این محصول بی نظیر طراحی به روز و شیکی دارد تا علاقه مندان بتوانند آن را مورد پسند کودکان قرار دهند و تمایل آن ها برای داشتن بهترین تفریحات آبی را افزایش دهند. با این وجود است که از سری وسایل بادی و تفریحی پر فروش می باشد که افراد می توانند با قیمت مناسب آن را مورد خریداری قرار دهند و از آن بهره مند شوند. داشتن شناور بادی شورتی ایمنی را برای کودکان رقم می زند تا در مسافرت و گردش به مکان های مختلف از آن استفاده کرد. کسانی که به دنبال داشتن شناور بادی شورتی کودک 6 تا 18 ماه طرح ستاره دریایی می باشند همواره می توانند محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنند و از وجود آن بهره مند شوند.

 نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن 0.2 کیلوگرم
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان 6 ماه تا 18 ماه
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 دارای تکیه گاه بادی
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...