شناور بادی شورتی کودک لاکپشت intex 59570

intex 59570

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
540,000
490,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک لاکپشت intex 59570 بهترین محصولی است که دارای بالاترین درجه کیفی می باشد و از بهترین متریال تشکیل شده است به طوری که افراد می توانند از آن در طی مدت زمان طولانی استفاده کنند. ترکیب رنگ به کار رفته در بدنه این محصول شاد بوده و متناسب با روحیه کودکان است. به این صورت می توانند اوقات خوشی را داشته باشند و از حضور در این موقعیت لذت ببرند. شناور بادی مدل شورتی است که دارای دو بخش برای قرار دادن پاهای کودکان می باشد تا به راحتی از آن استفاده کرده و بر روی سطح آب های آرام قرار گیرند. ساختار این محصول دارای عروسک بادی می باشد که مدل لاکپشت بوده و برای کودکان جذابیت زیادی دارد.

خرید شناور بادی شورتی کودک لاکپشت اینتکس

کسانی که تمایل به خرید یک محصول منحصر به فرد در نهایت جذابیت برای استفاده فرزندان خود می باشند می توانند شناور بادی شورتی کودک لاکپشت intex 59570 را مورد خریداری قرار داده و تفریحات مهیج استاندارد و ایمنی را برای افراد رقم بزنند. همواره کودکان به سمت محصولات فانتزی که دارای رنگبندی فانتزی نیز می باشند کشیده می شوند و طراحان نیز محصولات مورد استفاده آن ها را در نهایت خلاقیت طراحی می کنند. در نتیجه این شناور بادی نیز با چنین خصوصیاتی ساخته شده است که امکان حضور رده سنی کودک در محیط های آبی را میسر می سازد. این محصول وزن کمی دارد و سبک و قابل حمل است. در صورت خالی بودن از باد نیز می تواند فضای کمی را اشغال کند و مشکلی از بابت به همراه داشتن محصول ایجاد نخواهد کرد. کسانی که تمایل به خرید شناور بادی شورتی کودک لاکپشت intex 59570 دارند تنها می توانند محصول را با قیمت مناسب از نمایندگی محصولات بادی اینتکس خریداری کنند.

فروش شناور بادی شورتی کودک طرح لاکپشت ارزان

 نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...