شناور بادی شورتی کودک طرح گاو

Bestway 34058 cow

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک طرح گاو دارای طرحی جدید و ایمن می باشد که ساختاری منحصر به فرد را ایجاد کرده است. به طوری که علاقه مندان می توانند اوقات خوشی را داشته باشند و از آن استفاده نمایند. شناور بادی شورتی تنها برای رده سنی کودک ساخته شده است و امکان استفاده افراد دیگر وجود ندارد. چرا که ساختار آن کوچک می باشد و متناسب با جثه کودکان بوده است. در نتیجه می توان با خیالی آسوده و به راحتی از وجود این محصول منحصر به فرد لذت برد و از داشتن آن بهره مند شد. بدنه محصول طراحی زیبا و رنگارنگ دارد که در نظر کودکان جذابیت زیادی پیدا می کند و می تواند مزیت های زیادی را نیز به دنبال داشته باشد. 

کسانی که به دنبال خرید این محصول منحصر به فرد هستند همواره قادر به انتخاب و خرید شناور بادی شورتی کودک طرح گاو از فروشگاه های معتبر می باشند تا برای فرزندان خود مزیت های زیادی را به وجود آورند. در مسافرت و گردش به مکان هایی که دارای محیط های آبی می باشد می توان شناور بادی شورتی را برای کودکان به همراه داشت و در زمان نیاز به وسیله پمپ باد راه اندازی کرد و در نهایت برای آن ها اوقات خوشی را ایجاد نمود که مورد اهمیت آن ها نیز خواهد بود. شناور بادی شورتی کودک دارای رنگبندی زیبا نیز بوده است که در نهایت می توان با خیالی آسوده آن را به عنوان هدیه برای تمامی کودکان تهیه کرد و آن ها را شاد و خشنود نمود. کسانی که به دنبال خرید شناور بادی شورتی کودک طرح گاو می باشند تنها می توانند از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به خرید کنند.

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ضخامت بدنه0.25 میلی متر
 وزن 0.3 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...