شناور بادی شورتی کودک طرح پنگوئن

intex 59570 Penguin

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک طرح پنگوئن جدید ترین طرح شناور بادی شورتی کودک می باشد که ترکیبی از رنگبندی شاد و جذاب بوده است و در نتیجه افراد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و از وجود این محصول لذت ببرند. به جهت ایجاد تفریحات مهیج آبی کودکان که شرایط ایمن و استانداردی نیز داشته باشد می توان از شناور بادی مد نظر استفاده کرد که بدنه ای کوچک و کمجا دارد و در نتیجه فضای کمی را اشغال می کند. در این صورت به راحتی در مسافرت و گردش به همراه افراد قرار می گیرد و می توان از آن بهره مند شد. شناور بادی ساختاری استاندارد و ایمن را ایجاد می کند. به طوری که نیمی از بدن کودکان در داخل آب قرار می گیرد و نیمی دیگر در بیرون از آب می باشد. 

در این صورت مانعی بزرگ بر سر راه افراد برای فرو رفتن به داخل آب وجود دارد که در نتیجه ایمنی آن ها برقرار می شود و می توانند در کنار والدین خود در محیط های آبی به تفریحات بپردازند. وزن محصول نیز کم می باشد تا کودکان در زمان استفاده کردن از آن دچار مشکل نشوند و بتوانند بهترین شرایط را تجربه کنند. شناور بادی برای لذت بردن در محیط های آبی ساخته شده است که به صورت شناور و معلق بر روی سطح آب می باشد و در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از محصول بهره مند شد. شناور بادی شورتی کودک طرح پنگوئن مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرد که برند و اصل نیز می باشد و توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. به منظور خرید آسان شناور بادی شورتی کودک طرح پنگوئن به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ضخامت بدنه0.25 میلی متر
 وزن 0.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...