شناور بادی شورتی کودک طرح خرس

Bestway 34058 Bear

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک طرح خرس جدید ترین مدل شناور بادی شورتی برای کودکان است که جهت ایجاد راحتی و ایمنی در محیط های آبی برای آن ها ساخته شده است و در نتیجه می توان بهترین موقعیت تفریحات آبی را برای آن ها رقم زد. شناور بادی شورتی استاندارد های لازم را دارد و به کودکان کمک می کند بر روی سطح آب بدون هر گونه مشکل و دشواری قرار گیرند و بهترین لحظات را تجربه کنند. این محصول خاص و منحصر به فرد ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که بدون ایجاد حساسیت و مشکل توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای آن ها استفاده شود. علاوه بر این موارد بدنه قابلیت ضد حساسیت دارد تا با پوست بدن کودکان سازگاری داشته باشد و در نهایت می توان بدون هر گونه آسیب رسیدن به کودکان موقعیت را برای تفریحات مهیج آبی آن ها آماده کرد. 

طرح های متنوع در این دسته بندی قرار گرفته است که این طرح با مدل خرس توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و با داشتن رنگبندی متنوع و شاد توانسته در نظر آن ها جذابیت داشته باشد تا توسط آن ها خریداری شود و بهترین موقعیت ایجاد گردد. شناور بادی شورتی به راحتی توسط افراد استفاده می شود و دارای قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب است در نتیجه به داخل آب فرو نمی روند و تعادل خود را در طول استفاده از محصول حفظ می کنند. از آن جایی که محصول برند و اصل می باشد تمامی مزیت های ممکن را دارد و می توان با اطمینان از ساختار استاندارد محصول آن را برای استفاده در موقعیت های مختلف آماده کرد. به منظور خرید آسان شناور بادی شورتی کودک طرح خرس به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ضخامت بدنه0.25 میلی متر
 وزن 0.3 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...