شناور بادی شورتی کودک طرح تنبل

Bestway 34058 Sloths

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک طرح تنبل از سری محصولات برند و اصل است که ساخت شرکت بست وی می باشد و در ساخت آن تمامی موارد استاندارد و ایمنی رعایت شده است. در نتیجه کسانی که به دنبال خرید وسیله بادی برای تفریحات کودکان می باشند می توانند این نمونه را مورد خریداری قرار دهند و از آن بهره مند شوند. چرا که این محصول به صورت شورتی استفاده می شود و دارای امکان داشتن تعادل بر روی سطح آب است. در نتیجه می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری برای کودکان در محیط آب تعادل را برقرار کرد و از آن لذت برد. شناور بادی شورتی برای رده سنی کودک ساخته شده است و امکان استفاده افراد دیگر از آن وجود ندارد. 

از این رو ساختار آن نیز مطابق با جثه کودکان است و می تواند برای آن ها مزیت داشته باشد. وزن بدنه کم و قابلیت حمل آسان دارد به طوری که کودکان بدون هر گونه مشکل می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و استفاده های لازم را به عمل آورند. شناور بادی در زمان رفتن به مسافرت و گردش به مکان های مختلف به همراه افراد خواهد بود و بهترین لحظات را برای آن ها ایجاد می کند و در نتیجه می تواند برای آن ها ساعات خوشی را در محیط های آبی رقم بزند. تفریحات آبی در این محیط بی نظیر ایمن خواهد بود و مشکلی برای کودکان رخ نخواهد داد در نتیجه طرفداران زیادی خواهند داشت و دارای مزیت های زیاد می باشد. به منظور انتخاب و خرید آسان و سریع شناور بادی شورتی کودک طرح تنبل تنها می توان به فروشگاه اینتکس مراجعه کرد و یا از طریق سایت اینتکس ایران نسبت به ثبت سفارش محصول اقدام نمود.

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن 0.3 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...