شناور بادی شورتی کودک طرح اردک

Duck Swim Ring

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
330,000 تومان

شناور بادی شورتی کودک طرح اردک محصولی است که برای حفظ تعادل و قرار گیری کودکان بر روی آب می تواند بهترین گزینه به شمار رود. همان طور که در تصاویر این محصول هم قابل رویت است این شناور به صورت شورتی طراحی و تولید شده است که در واقع کودک شما این مزیت را در اختیار دارد که به ساده ترین شکل ممکن پاهای خود را از فضای داخلی این محصول عبور داده و به ایمن ترین حالت ممکن بر روی آب قرار گرفته و شناور بماند. در واقع این شناور بادی می تواند به بهترین شکل ممکن ایمنی کودک شما را تضمین کرده و با اطمینان خاطر کودک خود را بر روی استخر و همین طور آب های آرام قرار دهید. نکته مهم دیگر در رابطه با این محصول بحث نوع طراحی آن است که یکی دیگر از ویژگی های جذاب این کالا به شمار می رود.

خرید شناور بادی شورتی کودک طرح اردک جدید

در واقع شناور بادی شورتی کودک طرح اردک همان طور که در تصاویر هم مشخص است ظاهری شبیه به یک اردک زرد رنگ را دارا می باشد که بر روی بدنه آن نیز یک سری طرح ها و نقش ها هم دیده می شود و همین مسئله هم زیبایی این کالا را دو چندان کرده است. هم چنین این محصول دارای دریچه بادی بر روی بدنه اصلی خود می باشد که به وسیله آن و با در اختیار داشتن یک عدد پمپ دستی و یا مدل های دیگر پمپ باد ، شما می توانید در بازه زمانی کوتاهی به سادگی این محصول زیبا را باد کرده و از آن استفاده کنید. هم چنین وزن کم و ابعاد بسته بندی کوچکی که این کالا دارد نیز باعث شده تا فضای زیادی اشغال نشود و به راحتی بتوانید اقدام به حمل و نقل این محصول کنید. از نظر جنس و کیفیت بدنه هم این کالا ضخامت فوق العاده ای داشته و به راحتی آسیب نخواهد دید. با در نظر گرفتن این ویژگی ها امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران برای شما عزیزان میسر خواهد بود.

فروش شناور بادی شورتی کودک طرح اردک ارزان قیمت

نوعخانگی
 تحمل وزن 40 کیلو گرم
 طول 70 سانتی متر
 عرض 50 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...