تخت خواب بادی مرتفع تک نفره جدید

Bestway 67469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان

تخت خواب بادی مرتفع تک نفره جدید یک تخت بادی با خطوط موازی و طرح دار است که قطعا برای استفاده تمام سنین یک گزینه ایده آل به شمار خواهد رفت. این محصول طراحی جدید و زیبایی داشته و با توجه به وجود پمپ باد بر روی محصول می توان به بهترین شکل ممکن آن را راه اندازی کرد. علاوه بر این ها این تخت مناسب برای استفاده در هر فضا و مکانی بوده که یکی دیگر از دلایل انتخاب این تخت به شمار می رود. خرید و ثبت سفارش این تخت بادی از سایت فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر است.

تخت خواب بادی مرتفع تک نفره جدید یکی از با کیفیت ترین تخت های تولید شده برای استفاده در اتاق های خواب به منظور خواب و استراحت های طولانی مدت می باشد. لازم به ذکر است که این تخت بادی طراحی و ساختار بدنه مشابه تخت های دیگر داشته و از رویه ای با طرح مواج و مشبک بهره مند می باشد. البته این نوع طراحی علاوه بر پوشش هرچه بهتر اعضای بدن شما، موجب عبور جریان هوا برای جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد و از طرفی نیز به دلیل استفاده از روکش جیر برای سطح رویه این تخت کمک شایانی در کاهش تعریق مصرف کنندگان خواهد کرد بنابراین به همین دلیل این تخت خواب بادی را به یک تخت ضد تعریق و ضد حساسیت تبدیل کرده است. این محصول دارای لایه هایی مستحکم و مقاوم از جنس پی وی سی دو لایه در داخل بدنه بوده تا استحکام این کالا را افزایش دهد چرا که این لایه ها فشار های ناشی از وزن و باد زیاد را تحمل کرده و مانع از فرو رفتن سطح رویه در زمان خواب خواهد شد. تخت بادی فوق ساخته شده از جنس پلاستیک وینیل یا همان پی وی سی بوده که از ساختار دو لایه برخوردار است تا ضخامت قابل قبولی داشته باشد. پس این نوع جنس بدنه در قسمت بیرونی خود از دو نوع روکش جیر برای سطح رویه و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و کف بهره می برد تا در برابر برخورد آب نیز مقاوم باشد. گرچه برای تمیز کردن قسمت جیر بهتر است از یک دستمال مرطوب استفاده شود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا این کالا را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس اگر قصد خرید این محصول را دارید، ادامه این مطلب را دست ندهید. 

تخت خواب بادی مرتفع تک نفره بست وی

حجم و اندازه کوچک تخت خواب بادی مرتفع تک نفره جدید

این کالا در حجم و اندازه های کوچکی قابل جمع شدن بوده و همچنین توسط ساک حمل خود به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. همانطور که به این موضوع اشاره شد تخت بادی فوق دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده که این متریال مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار داشته و مدت زمان بسیار طولانی را می توان از آن استفاده نمود. این نوع از متریال استحکام بسیار بالایی بالایی را در برابر فشار داخلی تخت بادی داشته و به هیچ عنوان از درز و جای دوخت دچار پارگی نخواهد شد. در واقع لازم به ذکر است تنها خطری که این تخت بادی را تهدید می کند برخورد اجسام تیز با بدنه آن می باشد. 

جنس بدنه تخت خواب بادی مرتفع تک نفره جدید

گفتنی است که قسمت کف و دیواره تخت بادی از وینیل براق ساخته شده است که به راحتی در هنگام کثیف شدن قابل دستمال کشی می باشد. همچنین سطح تخت بادی نیز از وینیل بوده که دارای یک روکش مخملی مواج بوده و این روکش سبب نرم تر شدن سطح تخت بادی می شود. پس همانطور که قابل مشاهده است سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است تا دارای خاصیت ضد تعریق شده و از عرق کردن بدن به هنگام استراحت جلوگیری کند. البته در حاشیه این تخت بادی نیز برآمدگی هایی تعبیه شده تا کار محافظت از شما را انجام دهد و از پرت شدن افراد به پایین تخت جلو گیری بنماید.

تخت بادی تک نفره جدید بست وی

نحوه سفارش تخت خواب بادی مرتفع تک نفره جدید

این تخت بادی نیاز به یک عدد پمپ باد سرخود برقی داشته که این پمپ باد از نوع اتوماتیک باشد و عمل باد زدن تخت بادی و تخلیه باد آن را بدون دخالت دست انجام دهد. شما عزیزان پس از خرید پمپ باد، تنها کاری که لازم است تا شما برای راه اندازی این تخت بادی انجام دهید این است که ابتدا تخت بادی را بر روی یک سطح کاملا صاف پهن کرده و پمپ باد را به برق متصل نمایید. پس از روشن نمودن پمپ باد چند ثانیه منتظر می مانید تا تخت بادی به اندازه کافی باد شود پس از خاموش نمودن پمپ باد آن زا از برق جدا می کنید. البته باید دقت کنید که بر روی تخت بادی فوق جهت دوام بیشتر از پرش و جامپینگ خودداری نموده و از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت بادی جلو گیری نمایید. شما می توانید این تخت خواب بادی را هم اکنون از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری نمایید. 

 نوعخانگی
 تحمل وزن 227 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 ضد تعرق و طبی
 دارای بالش کیسه نگهداری اشیا
 تحمل وزن بسیار مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...