تخت بادی یک نفره اینتکس Ultra Plush Air Mattress

intex 64426GB

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره اینتکس Ultra Plush Air Mattress با رویه مخمل مشبک و ضدتعریق همراه با بخش های کناری و بدنه اصلی مخمل دارای پمپ باد برقی سرخود با راه اندازی سریع و آسان همراه با ساک حمل و قابلیت استفاده در منزل ، محیط کار و کمپینگ از سری دلوکس اینتکس قابل خرید از سایت فروشگاه اینتکس ایران با بهترین قیمت ممکن است که می توانید از ان در هر فضا و مکانی به سادگی وبا راه اندازی ساده در کمتر از سه دقیقه استفاده کنید.

اگر شما هم قصد خرید یک تخت بادی لوکس و جذاب را دارید ، قطعا تخت بادی یک نفره اینتکس Ultra Plush Air Mattress می تواند یکی از فوق العاده ترین انتخاب های شما باشد. این محصول همان طور که در تصاویر هم قابل رویت است ساختاری مشبک دارد که همین عامل باعث شده تا فرد پس از خوابیدن بر روی این تخت خواب بتوانید خوابی راحت و ایده آل را تجربه کرده و از این نرمی و راحتی نهایت بهره را ببرد. علاوه بر این ها این تخت بادی دارای یک عدد پمپ باد برقی سرخود می باشد که این عامل باعث شده تا در کمتر از سه دقیقه این محصول به سادگی هر چه تمام تر راه اندازی شود. جهت تخلیه باد این تخت هم از همین پمپ باد می توانید استفاده کرده و به راحتی باد کالا را خالی کنید. علاوه بر این ها رنگ کرم و قهوه ای این تخت نیز آن را از سایر مدل ها متمایز کرده است.

تخت بادی یک نفره اینتکس کرم رنگ

در کنار این موارد با توجه به مخملی بودن و همین طور ضخامت بالایی که این تخت دارد ، قطعا احتمال آسیب آن بسیار کم بوده و می توانید از این محصول سایلان سال با خیال راحت استفاده نموده و لذت ببرید. بخش های کناری این تخت نیز دارای لبه ای است که سبب می شود پس از دراز کشیدن بر روی این تخت نگران پایین افتادن از روی آن نبوده و در هنگام خواب هم این تصور را داشته باشید که در بخش گوشه تخت قرار دارید. وجود یک ساک حمل در کنار این تخت خواب هم از دیگر ویژگی هایی است که باعث شده تا حمل و نقل این محصول برای شما عزیزان فوق العاده ساده و آسان باشد. با در نظر گرفتن تمامی این خصوصیات و همین طور سال تولید این تخت خواب و قیمت ارزان این محصول ، حتما پیشنهاد می کنیم این کالا را از سایت فروشگاه اینتکس ایران با خیال راحت خریداری کنید.

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل intex 64426

 نوع خانگی
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC با رویه مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود دو کاره
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
رویه مخمل ضد تعریق
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مشبک و لوکس
قابلیت راه اندازی سریع و آسان
ساختار طبی و ضد تعریق
سری ساخت Dura Beam Deluxe
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

فاطمه شهبازی

من این تخت رو خریدم نکات مثبتی که داره رو میگم شاید به درد بقیه خریداران هم بخوره:
1. مثل تخت های بادی که بغل هاشون طرح چرم هست زیاد تکون نمیخوره
2. خیلی سریع و راحت راه اندازی میشه
3. رنگش خیلی خیلی خوشگله
4. طراحی رویه ای هم که داره به هیچ عنوان کمر رو اذیت نمیکنه

207 روز پیش ارسال پاسخ
مهدی محمدی

اگه این تخت بهترین تخت یک نفره اینتکس نباشه ، قطعا یکی از بهترین هاست.
من این مدل رو خریداری کردم و با این که خودم سنگین وزن هستم به هیچ عنوان بیش از حد فرو نمیره و روش خیلی راحت بودم

207 روز پیش ارسال پاسخ