تخت بادی خوشخواب دو نفره اینتکس مدل Supreme Air Flow تولید 2023

intex 64490GB

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,500,000 تومان

تخت بادی خوشخواب دو نفره اینتکس مدل Supreme Air Flow تولید 2023 جزو لوکس ترین و بادوام ترین مدل های تخت بادی اینتکس با رویه ای کاملا مخملی و ایده آل با پمپ باد برقی سرخود جدید و ساختار مشبک مناسب استفاده در شبانه روز در منزل و محیط کار می باشد. این تخت بادی جزو تخت های سنگین وزن و در عین حال با ساختار فوق العاده مقاوم و فریم داخلی کامل می باشد که نشان از کیفیت بالای ساخت کالا دارد. این تخت بادی با بهترین قیمت ممکن در سایت اینتکس ایران با تولید سال جدید موجود می باشد.

تخت بادی خوشخواب دو نفره اینتکس مدل Supreme Air Flow یکی از خاص ترین مدل های تخت بادی اینتکس است که هم از نظر جنس و کیفیت بدنه و هم از نظر ساختار می توان آن را جزو برترین نمونه های تخت بادی جای داد. این محصول همان طور که در تصاویر هم قابل رویت است به صورت کامل مخملی طراحی و عرضه شده است. هم چنین نوع طراحی این تخت هم به صورت مشبک است که همانند تخت های خانگی طراحی و عرضه شده است به همین دلیل این مدل تخت خواب به تخت بادی خوشخواب معروف می باشد. در کنار این نکات شما می توانید مشاهده کنید که این تخت دارای یک عدد پمپ باد برقی می باشد که به صورت سرخود بر روی بخش میانی این تخت در جلوی محصول قرار گرفته است که با اتصال این پمپ به برق شهری شما می توانید در کمتر از پنج دقیقه به صورت کامل این کالا را باد نموده و از آن استفاده کنید. هم چنین خالی کردن باد این محصول هم به وسیله همین پمپ انجام می شود.

تخت بادی خوشخواب دو نفره اینتکس

از نظر ساختار نیز این تخت با تکنولوژی ساخت فایبرتک طراحی شده است که باعث شده تا کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته باشید. این تخت نسبت به دیگر مدل های تخت بادی که بخش های کناری طرح چرم دارند ، تکان کمتری دارد و همین طور انعطاف پذیری بالاتری را هم از خود به جای گذاشته است که این دو مورد از نقاط قوت این محصول به شمار خواهد رفت. وجود ساک حمل در کنار این محصول هم از دیگر ویژگی های فوق العاده این محصول است که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن این محصول را حمل و نقل کنید. تمامی این ویژگی ها باعث شده تا این تخت بادی که جزو تخت های لوکس اینتکس نیز به شمار می رود ، جزو بهترین انتخاب های شما عزیزان به شمار رفته و بتوانید با توجه به قیمت این محصول آن را از سایت فروشگاه اینتکس ایران به ثبت برسانید.

تخت بادی خوشخواب لوکس دو نفره

نوعخانگی
 تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویهمخمل لطیف مشبک
 جنس بخش کناری مخمل طرح دار
 جنس کف PVC
 پمپدارد
 نوع پمپبرقی متصل به بدنه
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 13 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مشبک و لوکس
باکیفیت ترین تخت اینتکس
مشابه تخت های خوشخواب عادی
قابلیت راه اندازی سریع و آسان
ساختار طبی و ضد تعریق
سری ساخت Dura Beam Deluxe
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

فرزاد جاویدی

این که قیمت این تخت از بقیه تخت ها بیشتره از نظر کیفیت تفاوتی هم با بقیه داره یا فقط بحث ظاهریشه؟

200 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
اولین نکته در این تخت بحث ظاهر و طراحیشه که به دلیل ساختار مشبکی که داره برای همه افراد مناسبه و میشه گفت یک تخت کاملا طبی هست.
بحث دوم هم کیفیت بالای بدنه و ضخامت فوق العاده بالای این تخت نسبت به سایر گزینه هاست. از نظر وزن باکس و فضای اشغال شده توسط تخت در حالت راه اندازی نشده هم این تخت از سایر تخت ها بزرگ تر و باکیفیت تر هست.

190 روز پیش ارسال پاسخ