تخت بادی دو نفره Dura-Beam Prestige با پمپ باد مجزا

intex 64179

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,550,000 تومان

تخت بادی دو نفره Dura-Beam Prestige با پمپ باد مجزا یکی از بهترین تخت خواب های بادی برای مسافرت و گردش است که قابلیت راه اندازی آسان دارد و می توان آن را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد. در نتیجه سطحی مواج و طبی به دست می آید که شرایط را برای خوابیدن افراد مهیا می سازد و می توان آن را در فضای باز و یا در اتاق خواب خود مورد بهره برداری قرار داد. تخت بادی دارای ظرفیت دو نفره می باشد که تحمل وزن بالایی دارد. به طوری که افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده از آن خواهند بود و مشکلی برای بدنه رخ نمی دهد.

خرید تخت بادی دو نفره Dura-Beam Prestige با پمپ باد مجزا طبی همچنین به دلیل ایجاد سازگاری زیاد با استفاده طولانی مدت دارای قابلیت فایبرتک نیز می باشد که بدنه ساختار خود را در طولانی مدت از دست نمی دهد و دچار تغییر نمی شود. از این رو از سری محصولات بی نظیری است که ساخت شرکت اینتکس می باشد و با بهترین مواد اولیه تولید شده است. این محصول بی نظیر با وجود دو رنگ بودن زیبایی زیادی دارد و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند تا به این ترتیب با دکوراسیون داخلی اتاق خواب افراد نیز هماهنگ می شود و می توان از آن لذت برد. این تخت بادی برخلاف بسیاری از تخت خواب های بادی دارای پمپ باد سرخود نمی باشد و در کنار محصول پمپ بادی مجزا ارائه می گردد تا راه اندازی به درستی صورت گیرد و در کم ترین زمان بتوان محصول را آماده استفاده نمود. پمپ باد موجود در کنار محصول از نوع یو اس بی می باشد که قابلیت استفاده آسان دارد و به راحتی کار می کند و می تواند میزان باد زیادی را در کم ترین زمان تولید نماید. انتخاب و خرید تخت بادی دو نفره Dura-Beam Prestige با پمپ باد مجزا تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر می باشد.

 نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ USB مجزا
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد USB مجزا
راه اندازی با پاوربانک ، آداپتور شارژر موبایل و مبدل USB خودرو
امکان راه اندازی در سریع ترین زمان ممکن
انعطاف پذیری بالا و بدنه مستحکم
امکان تا شدن و جمع کردن محصول در فضای کم
ایده آل برای قراردادن در چادر مسافرتی و منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...