تخت خواب بادی دو نفره مرتفع

Intex 64769

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان

تخت خواب بادی دو نفره مرتفع یکی بهترین محصولات بادی تولید شده برای استفاده در مسافرت هایی همچون کمپینگ و طبیعت گردی بوده که یک تخت بادی کامل و مجهز محسوب می شود. این محصول دارای مقاومت و استحکام بدنه بالایی بوده و به دلیل استفاده از لایه های ضخیم پی وی سی در داخل بدنه خود فشار های ناشی از وزن و باد زیاد را به راحتی تحمل می کند و همچنین سطح رویه آن به صورت مواج طراحی شده تا با پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا به خوبی از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری کند و البته لازم به ذکر است که شما جهت راه اندازی این کالا نیاز به یک پمپ باد دارید که می توانید آن را از طریق شرکت اینتکس خریداری کنید. گفتنی است که یک نمونه از این پمپ ها که ما برای خرید به شما پیشنهاد می دهیم، توسط کابل USB و همچنین چند باتری بزرگ کار کرده به همین دلیل نیازی به دسترسی به برق شهری در مسافرت ها نخواهید داشت. این تخت خواب اینتکس می تواند گزینه خوبی برای خواب و استراحت های طولانی مدت در چادر مسافرتی و فضای بیرون چادر باشد. از طرفی با وجود ضخامت بالایی که این محصول داشته امکان جمع شدن آن در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم می باشد تا به راحتی در سفر های مختلف قابل حمل باشد. در اخر باید گفت برای خرید این محصول می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و اقدام به ثبت سفارش ان کنید.

نوع طراحی و شکل ظاهری کالا

همانطور که قابل مشاهده است ظاهر این تشک بادی حالت مستطیلی شکل داشته و گوشه های آن کمی تیز است که ظاهر آن را شکیل داده است. این تخت بادی در تمامی قسمت ها یک رنگ بوده و رنگ آن نیز طوسی می باشد و از این رو می توان آن را به سادگی هر محیطی بدون نیاز به نگرانی بابت ظاهر آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که بخش های کناری این کالا کاملا ساده بوده و قسمت رویه و قسمت زیرین آن نیز دارای بافت هایی است که سبب ضد تعریق شدن این تخت بادی می شود و همچنین تمامی قسمت ها حس و حالی مشابه یک تشک خانگی را به شما می دهد و در محیط های خشک کمپینگ توانایی استراحت راحت و فوق العاده را به شخص خریدار هدیه می کند. 

جنس بکاربرده شده در ساخت این محصول

بدنه این تخت بادی از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده و شرکت سازنده اهمیت فراوانی به ساختار این محصول بادی داده است. گفتنی است تمامی قسمت های بدنه این محصول از لایه های ضخیم برزنتی ترکیب شده با پی وی سی به وجود آمده اند که در نگاه اول و لمس بدنه آن حس راحتی فوق العاده یک محصول با کیفیت آمریکایی را به شما القا می کنند. قسمت اصلی بدنه از یک لایه و کف تخت نیز از دو لایه فوق العاده مقاوم و ضخیم بهره می برد و همچنین از سایر ویژگی های این محصول بادی می توان به اتصالات خوب بدنه آن اشاره کرد چرا که این تخت بادی از بهترین چسب موجود و پرس حرارتی شکل گرفته تا فشار بیشتری را بتواند تحمل کند. البته این محصول را می توانید در صورت صدمه دیدن به سادگی تعمیر کرده و به صورت مجدد مورد استفاده قرار دهید.

روش و نحوه نصب

برای راه اندازی و نصب این تخت بادی ابتدا محل مناسبی را برای قرار گیری پیدا کنید و سپس بهتر است این محل جسم تیزی بر روی سطح خود نداشته باشد. البته لازم به ذکر است سطح آسفالت و یا خاک و سنگ های نرم صدمه ای به این تشک وارد نمی کند اما در صورت برخورد سنگ های لبه تیز ممکن است به این محصول صدمه وارد شود که در این صورت نیاز به تعمیر تخت بادی می باشد. پس ابتدا کالا را در محل پهن کرده و توسط پمپ باد مخصوص خود که قابل خریداری از شرکت اینتکس است به دریچه های مخصوص وصل کرده و اقدام به باد زدن و راه اندازی این تخت بادی نمایید. در آخر باید گفت که این محصول فوق العاده قابل سفارش از فروشگاه و نمایندگی اینتکس بوده و شما می توانید آن را به راحتی ثبت سفارش کنید.

نوعخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...