تخت خواب بادی دو نفره فایبرتک اینتکس 64163

intex 64163

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان

تخت خواب بادی دو نفره فایبرتک اینتکس 64163 بهترین گزینه برای استفاده مداوم می باشد که از سازگاری های زیاد و قابلیت های مختلف برخوردار است و در نتیجه می تواند به منظور ایجاد سطحی راحتی برای خواب افراد استفاده شود. این محصول بدنه ای بزرگ و جادار دارد که دو فرد به طور همزمان قادر به استفاده از آن می باشند. این محصول در اتاق خواب افراد به جای تخت های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و مزیت های زیاد تری نسبت به تخت خواب های فلزی و چوبی دارد. از این رو افراد زیادی همواره به سمت خرید تخت خواب مد نظر کشیده می شوند و می توانند با قیمت مناسب آن را سفارش دهند و به این صورت در هزینه ها نیز صرفه جویی می کنند. تخت خواب بادی مد نظر دارای قابلیت فایبرتک می باشد. این قابلیت بدنه به دلیل آن است که با قرار گیری افراد بر روی آن بدنه دچار فرو رفتگی نشود و تغییر شکل نیابد.

خرید تخت خواب بادی دو نفره فایبرتک

به این ترتیب تمامی مزیت های مد نظر افراد را دارد و می تواند با قیمت مناسب برای تمامی آن ها مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. ساختار این تخت بادی دو قلو می باشد و در ظاهر مانند دو تشک بادی متصل به هم است. اما بدنه به صورت یک تکه مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بهترین شرایط را برای استفاده کنندگان رقم بزند. برای راه اندازی آسان و بدون مشکل تخت خواب بادی در زمان استفاده تنها می توان آن را به برق متصل کرد. چرا که خود بدنه دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد که امکان راه اندازی در کم ترین زمان را مهیا کرده است تا افراد برای راه اندازی آن دچار مشکل نباشند و نیازی به خرید جداگانه پمپ باد نداشته باشند. ساختار سلولی داخل بدنه با اتصال به برق متورم می شود و بدنه شروع به راه اندازی می شود و می توان از آن بهره مند شد. خرید تخت خواب بادی دو نفره فایبرتک اینتکس 64163 از نمایندگی اینتکس انجام می گیرد.

فروش تخت بادی دو نفره فایبرتک اینتکس

 نوعخانگی ، مسافرتی
تحمل وزن 272 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه جیر
جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای برچسب تعمیرات
 لایه های داخلی موازی عرضی
 ابعاد بسته بندی: 25*65*65 سانتی متر
 وزن بسته بندی: 12 کیلو گرم
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...