تخت خواب بادی دو نفره فایبرتک اصل 67767

intex 67767

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان

تخت خواب بادی دو نفره فایبرتک اصل 67767 جزو تخت خواب های بادی کم عرض کمپانی اینتکس است که افرادی که قصد دارند در سفر و کمپ و همین طور داخل چادر مسافرتی از آن استفاده کنند به راحتی می توانند این تخت را جزو گزینه های سفر خود در نظر بگیرند. کیفیت بالای ساخت در کنار تحمل وزن 273 کیلوگرمی از مهم ترین ویژگی های این تخت بادی با پمپ باد برقی به شمار می رود. خرید این تخت را از نمایندگی اینتکس ایران به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

تخت خواب بادی دو نفره فایبرتک اصل 67767 مناسب ترین ساختار برای استفاده تمامی افراد می باشد که با داشتن ساختاری منحصر به فرد توانسته رضایت آن ها را به خوبی جلب کند. از این رو برای کودکان نیز استفاده می شود و می توان بر روی آن بهترین اوقات را سپری کرد. بدنه استاندارد و ایمن می باشد که ترکیبی از بهترین مواد اولیه است و در نتیجه می توان با خیالی آسوده از وجود محصول بهره مند شد. تخت بادی بدنه ای بزرگ و جادار دارد که ظرفیت دو نفره را تشکیل داده است. همچنین دارای بدنه ای با ساختار داخلی فایبرتک می باشد که در نهایت در برابر فشار وزن افراد و قرار گیری آن ها دچار فرو رفتگی نمی شود و می توان به راحتی به حالت اولیه خود برگردد. این تخت خواب بادی ساخت شرکت اینتکس است که در نتیجه اصل و اورجینال می باشد و در واقع ترکیبی از بهترین متریال در کنار هم بوده است تا علاقه مندان بتوانند با خیالی آسوده از وجود محصول بهره مند شوند و از داشتن آن لذت ببرند.

خرید تخت خواب بادی دو نفره فایبرتک اینتکس

محصول مورد نظر را می توان در زمان مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت و در صورت وجود موقعیت مناسب نسبت به بهره برداری از آن اقدام کرد. علاوه بر این موارد محصول می تواند برای بیماران نیز مناسب باشد. چرا که قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق دارد و سطحی را به وجود می آورد که بر روی آن احساس خوشایندی ایجاد می شود. با این وجود است که هر یک از کسانی که به دنبال خرید بهترین گزینه برای خود و یا سایر اعضای خانواده خود می باشند تا در موقعیت های مختلف به بهره مندی از آن بپردازند می توانند تخت بادی مد نظر را مورد بهره برداری قرار دهند و خرید خود را نهایی سازند. به منظور خرید آسان تخت خواب بادی دو نفره فایبرتک اصل 67767 تنها می توان به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه کرد و از آن بهره مند شد.

فروش تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 67767

نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه ضد تعریق و طبی
 وزن محصول : 7.4 کیلوگرم
 دیواره های مخمل و ضخیم
 دارای لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
 مناسب برای استفاده در چادر مسافرتی
 دارای عرض ایده آل برای سفر دو نفر
 جزو کم عرض ترین مدل های تخت بادی
  قابلیت راه اندازی آسان با پمپ برقی
 مناسب استفاده تمام سنین
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...