تخت خواب بادی دو نفره دو رنگ جدید

Bestway 69007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان

تخت خواب بادی دو نفره دو رنگ جدید تولید شده در دو رنگ آبی و کرم می باشد که نشان از کیفیت بالای ساخت محصول دارد. هم چنین این تخت بادی دارای پمپ باد برقی سرخود بوده که در سریع ترین زمان ممکن می توانید کالا را راه اندازی کنید. امکان جا به جایی آسان محصول نیز به وسیله ساک حمل موجود داخل بسته بندی برای شما فراهم است. هم اکنون امکان خرید از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم است.

تخت خواب بادی دو نفره دو رنگ جدید یکی از جدید ترین و همچنین راحت ترین تخت های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که در چند مدل مختلف از نظر ظاهری و رنگ بدنه تولید و عرضه شده است. لازم به ذکر است این محصول یکی از متفاوت ترین تخت های بادی تولید و عرضه شده در بازار جهانی بوده که بیشتر برای استراحت های طولانی مدت و خواب در منزل مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای طراحی بدنه مستطیلی شکل و مناسب برای دو نفر بوده و همچنین از بدنه ای دو رنگ بهره مند است. لازم به ذکر است طراحی سطح رویه این محصول به صورت مواج و طبی بوده تا باعث ایجاد پوشش اعضای بدن و همچنین عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا شود. این نوع طراحی که در بسیاری از تخت ها و تشک های بادی استفاده شده بسیار مرسوم بوده و دارای مزیت های زیادی نیز می باشد. البته علاوه بر طراحی جذاب، رویه ای مواج و طبی روی سطح بدنه تخت خواب بادی دو نفره دو رنگ نیز روی بدنه اصلی تعبیه شده که با باد کردن بدنه اصلی این قسمت نیز به صورت خودکار شکل خواهد گرفت. این قسمت از بدنه می تواند باعث ایجاد راحتی هرچه بیشتر مصرف کنندگان شود و همچنین از طرفی تعداد معدودی از تخت های بادی تولید شده که دارای این ویژگی منحصر بفرد می باشند. بنابراین اگر قصد خرید این محصول جذاب را دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که ما قصد داریم تا این تخت خواب را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

تخت بادی دو نفره دو رنگ بست وی

جنس بدنه اصلی تخت خواب بادی دو نفره دو رنگ جدید

این محصول بادی ایده آل از نوع پی وی سی یا همان وینیل با رویه جیر بوده و همچنین از روکش طرح چرمی نیز برای دیواره ها و قسمت کف به کار برده شده است تا در برابر برخورد آب مقاومت کافی را داشته باشند. همانطور که گفته شد قسمت رویه این کالا از روکش جیر برخوردار بوده که باعث ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب خواهد شد. گفتنی است که این بدنه دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و ابعاد کوچکتر را نیز داشته باشد تا در نتیجه توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل و جابجایی باشد. یکی از مهمترین مزیت های این کالا قابلیت شستشو قسمت رویه این کالا بوده که در صورت ایجاد هرگونه آلودگی به راحتی قابل پاکسازی خواهد بود.

ابعاد و حجم ایده آل تخت خواب بادی دو نفره دو رنگ جدید

لازم به ذکر است که از مزیت های منحصر بفرد دیگری که این تخت خواب بادی دارا می باشد این است که دارای ابعادی بسیار مناسب تری نسبت به تخت خواب های ثابت، چوبی یا فلزی بوده که می توان از آن در اتاق ها و منزل های کوچک نیز استفاده نمود. این تخت بادی دارای ایعاد و حجم ایده آلی بوده که طول و عرض آن به صورت دقیق در سمت مشخصات ذکر شده است. همچنین تحمل وزن این تخت بادی دو نفره 275 کیلوگرم بوده و وزن آن نیز 7 کیلو گرم می باشد که نسبت به سایر تخت خواب ها دارای وزن کمتری بوده و می توان آن را به آسانی جا به جا نمود همچنین ارتفاع این تخت بادی نیز به گونه ای طراحی شده تا بتوان به راحتی بر روی ان نشست و برخاست انجام نمود و افراد بیمار نیز در استفاده از آن دچار مشکل نشوند. از این تخت بادی می توان برای تماشای تلویزیون، استراحت و .. درون منزل، اتاق خواب، محل کار، ویلا و سوئیت استفاده نمود.

تخت خواب بادی دو نفره جدید بست وی

نحوه راه اندازی و سفارش تخت خواب بادی دو نفره دو رنگ جدید

البته همانطور که اشاره کردیم یک پمپ باد برقی جهت راه اندازی و استفاده از این کالا نیاز است که به بدنه اصلی متصل شده و علاوه بر پمپاژ باد عمل مکش باد را تا وکیوم کردن انجام می دهد تا نیازی به تخلیه باد به صورت دستی نباشد. لازم به ذکر است که بر روی بدنه اصلی این کالا یک دریچه باد قرار داده شده که محل ورود و خروج باد می باشد البته از سمتی دیگر در صورت نبود برق می توان با استفاده از پمپ های باد دستی اقدام به راه اندازی این تخت خواب بادی کرد. در آخر باید گفت که شرکت ما برای خرید این تخت خواب بادی کافیست به دو صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در فروشگاه اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

نوع خانگی ، سفری
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای حجم کم در حالت جمع شده
 مناسب سنین بزرگسال
 دارای بالش بادی سرخود
 دارای طراحی بدنه دو رنگ و زیبا
 راحتی در راه اندازی ساده محصول
 حمل و نقل آسان تخت بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...