تخت خواب بادی دو نفره جیر اینتکس

intex 64446

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان

تخت خواب بادی دو نفره جیر اینتکس از سری محصولات جدید و به روز می باشد که می توان از آن در بسیاری از محل ها استفاده کرد. ساختار این محصول به گونه ای است که می توان با خیالی آسوده از آن استفاده های لازم را به عمل آورد و در نتیجه بیش ترین میزان کارایی را به دست آورد. محصول مورد نظر دارای مزیت های زیادی است که از مهم ترین آن می توان به بدنه ضد حساسیت آن اشاره کرد. بدنه ضد حساسیت می باشد چرا که از بهترین متریال تشکیل شده است. این بدنه جیر نرم و لطیف است به طوری که تمامی رده های سنی قادر به استفاده از تخت خواب بادی خواهند بود.

تخت خواب بادی دو نفره جیر اینتکس نحوه راه اندازی و استفاده از این محصول بسیار آسان است و در زمان کم نصب آن صورت می گیرد. به همین خاطر است که افراد در هر مکانی به راحتی می توانند محصول را نصب کنند و مورد استفاده قرار دهند. در نتیجه این محصول در موقعیت مسافرت نیز استفاده می شود و می تواند بهترین بدنه را شامل شود. نصب محصول به وسیله اتصال به برق صورت می گیرد. چرا که بدنه دارای پمپ باد برقی سرخود بوده است که در داخل ساختار آن نصب شده است. با اتصال این بخش به برق بدنه شروع به راه اندازی می کند و می تواند به سرعت ساختار خود را مستحکم و مقاوم سازد. به همین خاطر است که از آن به عنوان یک محصول مقاوم و بی نظیر یاد می شود. برای خرید تخت بادی دونفره اینتکس می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دریافت نمایید.

 نوعخانگی، مسافرتی
تحمل وزن272 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع51 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه جیر
جنس بخش کناریPVC 
 جنس کفPVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها به همراه برچسب تعمیرات
لایه های داخلی موازی عرضی
ابعاد بسته بندی: 25*65*65 سانتی متر
وزن بسته بندی: 12 کیلو گرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما،  ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...