تخت خواب بادی دو نفره تاج دار اینتکس

Intex 64448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,480,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره تاج دار اینتکس را بادی لوکس ترین تخت بادی کمپانی اینتکس در نظر گرفت که به دلیل وجود تکیه گاه و یا تاج بالای تخت این لقب را گرفته است. این تخت بادی قابلیت تحمل وزن تا 273 کیلوگرم را دارا بوده و با توجه به ساختار مشبک و فوق العاده ای که دارد سبب شده تا همه افراد بتوانند با خیال راحت از آن استفاده کرده و لذت ببرند. رویه و بخش های کناری مخمل و باکیفیت همراه با ساختار ضد تعریق این تخت هم از دیگر خصوصیاتی خوبی است که پیشنهاد می کنیم از سایت فروشگاه اینتکس ایران این محصول را خریداری کنید.

تخت خواب بادی دو نفره تاج دار اینتکس با تکیه گاه بادی طراحی شده است و از طراحی بدنه با ساختار طبی و منحصر به فرد در اختیار شما مصرف کنندگان محترم قرار می گیرد. این محصول را می توان به راحتی مورد بررسی قرار داد و از داشتن آن لذت برد. محصول مورد نظر از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که ضد حساسیت می باشد. در نتیجه تمامی افراد حساس به موقعیت های مختلف و کسانی که دارای پوست حساس می باشند می توانند این تخت خواب بادی را مورد استفاده قرار دهند.

تخت خواب بادی دو نفره تاج دار اینتکسداشتن این محصول با ظرفیت دو نفره بسیار مناسب است چرا که این محصول می تواند محیطی جادار و راحتی را ایجاد سازد تا علاقه مندان بتوانند در زمان قرار گیری در داخل این محصول مشکلی نداشته باشند. رویه بدنه طبی و دارای فرورفتگی می باشد به همین خاطر کمر در شرایط خوبی قرار می گیرد و می تواند بدون ایجاد آسیب مدت زمان طولانی بر روی این محصول باشد. از این رو این محصول بی نقص و حرفه ای است و می توان از آن بسیاری از مزیت ها را به دست آورد. تکیه گاه بادی و طبی بدنه برای زمانی که افراد به حالت نشسته بر روی محصول قرار می گیرند در نظر گرفته شده است. در نتیجه می توان هم در حالت نشسته به آرامش رسید و هم در حالت دراز کش از مزیت داشتن این محصول بهره مند شد. برای خرید تخت خواب بادی دو نفره باد تکیه گاه وارد سایت فروشگاه اینتکس شوید تا محصول مورد نظر خود را با ضمانت اصل بودن کالا دریافت نمایید.

تخت بادی دو نفره تاج دار لوکس

 نوع تخت خواب بادیخانگی ، سفری
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع تا بالای تاج 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC با رویه مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای پمپ باد دو کاره با قابلیت مکش و باد
 امکان راه اندازی ساده و سریع محصول
 رویه مخمل و ضد تعریق مناسب تمام سنین
 ساختار مشبک با نرمی و راحتی فوق العاده
 وجود تاج برای تکیه دادن به بالای تخت
 بهره مندی از ساک حمل برای حمل آسان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

Amir mahdavi

من امروز صبح این تخت سفارش دادم ساعت یک ظهر از پیک تحویل گرفتم سرعت ارسال بالایی داشتن وقتی تخت راه اندازی کردم ساختارش طبی و نرم بود و تونست رضایتمو جلب کنه.

388 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

أیا پمپ هوا هم داره یا جداگانه و از کجا بخریم

15 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

پمپ باد سرخود روی خود تخت وجود داره و نیاز به پمپ دیگه ای نیست

15 روز پیش ارسال پاسخ