تخت خواب بادی دونفره طبی اینتکس intex 67770

intex 67770

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان

تخت خواب بادی دونفره طبی اینتکس intex 67770 یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع تخت بادی برای رده سنی بزرگسال بوده که با تحمل وزن بالا و بدنه نرم و منعطف و ساختاری استاندارد توسط کارخانه اینتکس طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. بدنه این تخت بادی از مرغوب ترین نوع پی وی سی برزنتی تولید شده که یک روکش از نوع مخمل داشته اما بخش داخلی محصول از نوع شبکه ای با الیاف ابریشمی بوده تا شما یک تخت خواب بادی طبی را در اختیار داشته و خوابی راحت را تجربه کنید. ارتفاع بدنه این تخت بادی تنها 33 سانتی متر در نظر گرفته شده تا تمامی افراد به راحتی بتوانند از روی آن بلند شده و استفاده ساده ای داشته باشند.

در داخل بسته بندی  تخت خواب بادی دونفره طبی اینتکس intex 67770 شما یک عدد ساک حمل نیز دریافت کرده تا بتوانید در زمان سفر تخت بادی خود را به راحتی همراه داشته و در صورت عدم استفاده از محصول بتوانید کاملا استاندارد از تخت بادی نگهداری کرده تا بدنه آن دچار آسیب نشود. در بخش لبه بالایی این تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی سرخود تعبیه شده که دو کاره بوده و شما می توانید برای راه اندازی و یا جمع اوری محصول خود از آن استفاده کنید. تنها کافی بوده رابط اصلی آن را به برق شهر متصل کرده و کلید مدنظر خود را بر روی این پمپ برقی بفشارید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید تخت خواب بادی دونفره طبی اینتکس intex 67770 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...