تخت خواب بادی دونفره بالش دار intex 64118

intex 64118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,100,000 تومان

تخت خواب بادی دونفره بالش دار intex 64118 با ارتفاع 30 سانتی متر جزو محصولاتی است که به سادگی می توانید از آن در منزل ، محیط کار و داخل سفر و چادر مسافرتی استفاده کرده و لذت ببرید. ارتفاع کم این تخت در کنار رویه مخملی و ضد تعریق این محصول از مهم ترین خصوصیات این تخت بادی به شمار می رود. هم چنین وجود بالش بادی سرخود در کنار بهره مندی از پمپ باد برقی نیز از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر است.

تخت خواب بادی دونفره بالش دار intex 64118 محصولی مطابق با سلیقه افراد می باشد که از بدنه ای با رویه طبی تشکیل شده است. از این رو قادر به مهیا کردن موقعیت دلخواه برای استفاده کنندگان است و قادر می باشد تایم طولانی خواب افراد را به بهترین شکل رقم بزند. این محصول منحصر به فرد رویه ای با جنس ضد حساسیت دارد که در نتیجه می تواند انواع پوست های حساس را نیز بر روی خود قرار دهد. به همین خاطر است که علاقه مندان قادر خواهند بود بهترین نمونه از تخت خواب بادی را برای خود خریداری کنند و به صورت دو نفره از آن لذت ببرند. این محصول برای استفاده در منزل و جایگزین کردن به جای تخت های دیگر نیز سازگاری دارد و بهترین نمونه از وسایل راحتی خواب می باشد. همچنین می توان از تخت خواب بادی دونفره بالش دار intex 64118 در ویلا و باغ نیز استفاده کرد و برای افراد بهترین لحظات را ایجاد نمود.

تخت خواب بادی دونفره ارتفاع 30 سانت با خرید این تخت خواب بادی دیگر نیازی به داشتن وسایل دیگر برای اقامت نیست و تمامی نیاز افراد به یک محیط ایمن و استاندارد پاسخ داده می شود. به عبارت دیگر قادر خواهید بود که با پرداخت هزینه اندک نسبت به خرید تخت های دیگر بهترین موقعیت و بهترین فضا را داشته باشید و از آن در طی مدت زمان طولانی لذت ببرید. این تخت بادی مجهز به پمپ باد برقی سرخود و یک عدد ساک حمل نیز بوده که نیاز شما را برای راه اندازی ، جمع اوری و حمل محصول به طور کاملا تامین خواهد کرد. اگر قصد خرید تخت خواب بادی دونفره بالش دار intex 64118 را دارید می توانید محصول را به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه اینتکس ایران سفارش داده تا این تخت بادی را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

تخت بادی دونفره بالش دار کم ارتفاع

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح مواج و ضد تعرق
 دارای بالش بادی سرخود
کوتاه ترین تخت بادی از نظر ارتفاع
رویه مخمل و ایده آل
امکان استفاده در سفر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...