تخت خواب بادی دونفره اینتکس با بدنه فومی

Intex 67954

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان

تخت خواب بادی دونفره اینتکس با بدنه فومی بهترین گزینه برای تجهیز کردن باغ و ویلا به وسایل راحتی می باشد که ظرفیت دو نفره داشته و قادر به ایجاد محیطی بزرگ  و راحتی بوده است. این محصول بدنه ای با جنس فومی دارد که در واقع از قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت بودن نیز برخوردار می باشد. به این وسیله کسانی که نگران ایجاد عارضه پوستی در زمان استفاده از تخت خواب بادی می باشند اطمینان کامل کسب خواهند کرد. امروزه افراد به دنبال جایگزین کردن وسایل مدرن و طبی به جای وسایل قدیمی می باشند که هم دارای کارایی مطلوب و مفید بوده باشد و هم بتواند راحتی خاصی را ایجاد کند. در نتیجه به سمت خرید تخت خواب بادی می روند.

تخت خواب بادی دونفره اینتکس با بدنه فومی چرا که این محصول بسیار منحصر به فرد و مفید است و به جای تخت خواب های فلزی و چوبی که سال های سال در تمامی منازل موجود بوده است در نظر گرفته می شود. در نتیجه علاقه مندان می توانند این محصول را جایگزین کنند و با پرداخت هزینه کم تر کیفیت بالایی را به دست آورند. این تخت خواب بادی دارای بدنه ای راحتی و طبی است که با داشتن آن دیگر نیازی به خرید خوشخواب نخواهد بود. از این رو خریدی به صرفه نیز محسوب می شود. اگر قصد خرید این تخت خواب بادی اینتکس با بدنه فومی را دارید می توانید به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و آن را به صورت غیر حضوری سفارش دهید. همچنین فروشگاه اینتکس ایران جهت راحتی شما برای خرید ، امکان سفارش به صوره تلفنی و حضوری را مهیا ساخته است.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویهPVC با روکش ساده از فوم و مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13.7 کیلوگرم
دارای ارتفاع بلند و واقعی
دارای سطح صاف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...