تخت خواب بادی تک نفره اینتکس اورجینال 64121

intex 64121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,250,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی تک نفره اینتکس اورجینال 64121 دارای بالش بادی سرخود و ساختار دو طبقه با رویه مخمل ضد تعریق می باشد. این تخت به صورت کاملا مشکی رنگ و بخش های کناری PVC طرح چرم است که ضخامت فوق العاده ای داشته و با توجه به مخملی و ضد تعریق بودن مناسب برای استفاده تمام سنین است. این تخت بادی به همراه یک عدد پمپ باد برقی سرخود و همین طور ساک حمل است. امکان خرید و ثبت سفارش از طریق سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم است.

تخت خواب بادی تک نفره اینتکس اورجینال 64121 بدنه ای مشکی رنگ دارد که طبق سلیقه افراد مختلف می باشد و می توانند آن را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود مورد استفاده قرار دهند. تخت خواب بادی به صورت تک نفره ساخته شده است تا افراد به راحتی آن را جا به جا کنند و در زمان رفتن به مسافرت با خود به همراه داشته باشند. برای راه اندازی آسان و سریع این محصول تنها نیاز به برق می باشد. زمانی که اتصال به برق ممکن باشد افراد می توانند پمپ باد برقی سرخود را به برق متصل کرده و محصول را راه اندازی کنند. چرا که این تخت خواب بادی دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد که می تواند راه اندازی محصول را در کم ترین زمان انجام داد و به راحتی آن را برای استفاده آماده کرد. در صورت نیاز به جمع آوری محصول نیز  پمپ باد به صورت دو حالته می باشد و قابلیت مکش باد را نیز دارد. از این رو می توان تخت خواب بادی را در کم ترین زمان و به راحتی جمع آوری نمود و برای نگه داری و یا استفاده در مکانی دیگر آن را حمل و نقل نمود.

خرید تخت خواب بادی تک نفره اینتکس مدل 64121

ساک حمل که در کنار محصول ارائه می شود امکان قرار دادن بدنه در آن وجود دارد که در نتیجه حمل آن را نیز آسان می کند و بدنه را از بروز آسیب و خرابی در امان نگه می دارد. با این وجود است که تمامی سازگاری های لازم به جهت داشتن این محصول وجود دارد و افراد می توانند با رضایت کامل از آن استفاده نمایند. رویه محصول ساختاری مواج دارد که برآمدگی در بالای آن وجود دارد که به عنوان بالش بادی سرخود معرفی می شود. این مکان محل قرار گیری سر و گردن است که استاندارد ترین حالت ممکن را رقم می زند. جهت خرید آسان تخت خواب بادی تک نفره اینتکس اورجینال 64121 با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه بزرگ اینتکس ایران مراجعه کنید و آن را سفارش دهید.

فروش تخت بادی تک نفره اینتکس 64121

نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
لایه های داخلی فایبرتک
دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
قابلیت راه اندازی سریع و آسان
کیفیت بالای ساخت
تولید برند اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محمدرضا عباسی

به خاطر رنگ مشکیش انتخابش کردم و تخت خیلی خوبیه

192 روز پیش ارسال پاسخ