تخت خواب بادی تک نفره اصل اینتکس 64425

intex 64425

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,450,000 تومان

تخت خواب بادی تک نفره اصل اینتکس 64425 محصولی با بدنه با کیفیت می باشد که خصوصیات منحصر به فرد را شامل شده و توانسته برای افراد بهترین موقعیت را ایجاد سازد. تخت بادی با ظرفیت یک نفره می تواند به موجب ایجاد رضایت در افراد دارای بدنه ای طبی و مواج باشد که رویه آن را تشکیل داده است. زمانی که افراد بر روی آن قرار می گیرند می توانند ستون فقرات خود را در بهترین شرایط قرار دهند که راحتی و آرامش را در پی دارد و می تواند از بروز درد در ناحیه کمر و ستون فقرات جلوگیری کند. از این رو خصوصیات طبی و منحصر به فرد را دارا می باشد که افراد می توانند برای تمامی رده های سنی آن را تهیه کنند. بر آمدگی هایی که بر روی بدنه ایجاد شده است همگی به جهت تشکیل محصولی طبی می باشد و راحتی را رقم می زند. ارتفاع بدنه از سطح زمین به گونه ای است که محصول را مشابه با تخت خواب های حرفه ای و گران قیمت می کند. اما می توان آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا و موقعیت منحصر به فرد خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد.

خرید تخت خواب بادی تک نفره اینتکس

تخت خواب بادی دارای پمپ باد برقی سرخود در داخل بدنه می باشد که کمک به راه اندازی آسان و سریع محصول می کند و در نتیجه می تواند محصول را برای استفاده طولانی مدت آماده سازد. همچنین پمپ باد مد نظر دارای قدرت مکش باد داخل بدنه نیز می باشد که برای جمع آوری محصول به آن نیاز است و از این رو می توان در کم ترین زمان باد داخل بدنه را تخلیه کرد. تخت بادی تک نفره در مکان های مختلف استفاده می شود و افراد می توانند آن را به جای تخت خواب های دائمی در اتاق خواب خود مورد استفاده قرار دهند. تخت خواب بادی تک نفره اصل اینتکس 64425 با قیمت ارزان و کیفیت اصل و اورجینال تنها از نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش داده می شود و می توان آن را خریداری کرد.

فروش تخت بادی تک نفره اینتکس مدل 64425

نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...