تخت خواب بادی سفری دو نفره اینتکس 64159

intex 64159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
4,550,000
4,280,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی سفری دو نفره اینتکس 64159 ایده آل ترین گزینه برای استفاده در سفر و چادر مسافرتی است. این تخت بادی رویه ای مخملی با خطوط موازی دارد و به دلیل وجود پمپ باد USB ، امکان راه اندازی و باد کردن محصول به وسیله پاوربانک ، مبدل USB خودرو و انواع آداپتور شارژر موبایل فراهم است. باد کردن محصول در کمتر از هفت دقیقه انجام شده و به دلیل وجود رویه مخمل و ضد تعریق نیز جزو گزینه های پرفروش به شمار می رود. امکان ثبت سفارش از سایت نمایندگی اینتکس ایران فراهم است.

تخت خواب بادی سفری دو نفره اینتکس 64159 با کیفیت ترین محصولی است که می تواند سازگاری های زیاد را ایجاد کند تا افراد بهترین لحظات را به دست اورده و بتوانند بر روی آن احساس خوشایندی را داشته باشند. تخت خواب بادی با ظرفیت دو نفره دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد که از جمله آن می توان به بدنه ای مقاوم در برابر وزن افراد اشاره کرد. این محصول به دلیل داشتن مقاومت کافی و زیاد برای استفاده افراد سنگین وزن نیز مناسب می باشد و دچار مشکل نمی شود. همچنین به دلیل داشتن بدنه ای که دارای قابلیت فایبرتک می باشد با قرار گیری افراد دچار فرو رفتگی نمی شود و می تواند موقعیت خود را حفظ کند. رویه مواج و طبی این محصول سبب شده است که بتوان از آن به عنوان یک سطح طبی و راحتی به جهت داشتن استراحت های طولانی مدت بهره مند شد و توانست آن را جایگزین تخت خواب های دیگر کرد. 

تخت خواب بادی سفری دو نفرهبا وجود قیمت ارزان در مقابل کیفیت بالا محصولی منحصر به فرد و به صرفه ارائه می شود که دارای طول عمر بالا می باشد و می توان آن را در مکان های مختلف به عنوان یک تخت خواب بادی دائمی مورد استفاده قرار داد. این محصول قابلیت حمل و نقل آسان نیز دارد. به طوری که بدنه به صورت تاشو در می آید و می تواند در داخل ساک حمل قرار گرفته و به همراه افراد باشد. تا در زمان رسیدن به مقصد تنها با اتصال به برق راه اندازی خود را انجام دهد. محصول مورد نظر دارای پمپ باد برقی سرخود در ساختار خود می باشد که در نتیجه می تواند در مدت زمان بسیار کوتاه راه اندازی خود را انجام دهد و به سرعت محصول برای بهره برداری آماده شود. کسانی که قصد خرید تخت خواب بادی سفری دو نفره اینتکس 64159 را دارند می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را به روش غیر حضوری خریداری نمایند.

تخت بادی دو نفره کمپینگ اینتکس مدل 64159

 نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ USB سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد سرخود USB
راه اندازی با پاوربانک ، آداپتور شارژر موبایل و مبدل USB خودرو
امکان راه اندازی در سریع ترین زمان ممکن
انعطاف پذیری بالا و بدنه مستحکم
امکان تا شدن و جمع کردن محصول در فضای کم
ایده آل برای قراردادن در چادر مسافرتی و منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...