تخت بادی یک نفره Prime Comfort Elevated Airbed اینتکس

intex 64162ND

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان

تخت بادی یک نفره Prime Comfort Elevated Airbed اینتکس گزینه ای مناسب برای استفاده در اتاق خواب می باشد که دارای بدنه ای ضخیم و مقاوم است که ارتفاع بلندی را شامل می شود تا علاقه مندان موقعیت دلخواهی را کسب کنند. این محصول با چنین ساختاری توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات بادی باشد که به شکل حرفه ای طراحی شده است و می توان آن را در مسافرت و گردش نیز به همراه داشت. چرا که بدنه در حالت تخلیه از باد به شکل تاشو در می آید و می تواند در داخل ساک حمل قرار گرفته و برای علاقه مندان در مکانی دیگر استفاده شود.

خرید تخت بادی یک نفره Prime Comfort Elevated Airbed اینتکس حرفه ای جدید در زمان نیاز به راه اندازی محصول نیز وجود پمپ باد برقی سرخود این مزیت را ایجاد کرده است که به سرعت بتوان محصول را برای استفاده آماده کرد و در صورت تمایل به جمع آوری نیز به راحتی آن را تخلیه نمود. ساختار دو قلوی این محصول توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است که با ارتفاع بلند توانسته در اختیار افراد باشد و برای آن ها ایجاد مزیت کند. رنگبندی بدنه نیز حائز اهمیت می باشد و سبب جلب توجه می شود تا برای اتاق خواب انتخاب شود و با رنگ دکوراسیون داخلی اتاق خواب هماهنگ گردد. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت معتبر اینتکس نیز می باشد در واقع محصولی به صرفه است که در برابر پرداخت هزینه کم کیفیت و کارایی زیادی کسب می شود و می توان از آن در طول سال های زیاد بهره مند شد. حمل این محصول در حالت تخلیه از باد در داخل ساک حمل انجام می شود که جا به جایی آن را آسان کرده است. چنانچه قصد خرید تخت بادی یک نفره Prime Comfort Elevated Airbed اینتکس را دارید به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را وارد سبد خرید خود سازید.

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه وینیل با رویه مخملی
 جنس بخش کناری وینیل مخملی
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 طبی و ضد تعریق
 دارای سطح مواج و کامفورت
 طراحی بدنه دو قلو و دو تکه
مناسب بزرگسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...