تخت بادی یک نفره Prestige Mid-Rise اینتکس

intex 64177

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان

تخت بادی یک نفره Prestige Mid-Rise اینتکس بهترین گزینه برای کسانی است که به مسافرت و گردش می روند و به دنبال سطحی طبی و بی عیب و نقص می باشند که ارتفاع بلندی از سطح زمین داشته باشد و بتوان از وجود آن بهره مند شد. این محصول برخلاف بسیاری از تخت خواب های بادی بدون پمپ باد سرخود در ساختار خود می باشد که به راحتی توسط پمپ باد مجزا راه اندازی می گردد و می توان از داشتن آن لذت برد. این محصول را می توان در محیط های مختلف و بر روی سطوح گوناگون مورد بهره برداری قرار داد و دچار مشکل نشد. چرا که بدنه در بخش کف دارای ضخامت بیش تر نسبت به سایر بخش ها می باشد که مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و شرایط برای استفاده از آن در فضای باز مهیا می گردد.

فروش تخت بادی یک نفره Prestige Mid-Rise اینتکس ارزان تخت بادی تک نفره تحمل وزن زیادی دارد تا افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده از آن باشند و بتوانند از داشتن آن لذت ببرند. وجود سطحی بی عیب و نقص که طبی نیز است برای مسافرت و گردش لازم می باشد و از آن جایی که محصول کمجا بوده است و دارای حمل آسان نیز می باشد می توان آن را با ساک حمل به همراه داشت و از داشتن آن در موقعیت های مختلف بهره مند شد. پمپ باد موجود در این محصول از نوع یو اس بی می باشد که قابلیت تولید باد زیاد را دارد و می تواند به راحتی محصولات بزرگ و حرفه ای را در کم ترین زمان راه اندازی کنند. به همین خاطر است که با وجود این پمپ باد سایر محصولات بادی افراد نیز راه اندازی می شود و می توان در مسافرت و گردش بهترین شرایط را کسب کرد. کسانی که به دنبال خرید تخت بادی یک نفره Prestige Mid-Rise اینتکس می باشند و مرکزی معتبر جهت ثبت سفارش می خواهند پیشنهاد می شود که از طریق مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند.

 قابلیت استفادهخانگی ، کمپینگ
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ مجزا
ساک حملندارد
سایر ویژگی هادارای رویه مواج و ضدتعریق
دارای پمپ باد USB
فناوری ساخت Fiber-Tech
قابلیت راه اندازی با شارژر گوشی ، شارژر 12 ولت USB ماشین و پاور بانک
قابل راه اندازی با پمپ های باد دستی مجزا
 وزن باکس محصول : 3.566 کیلوگرم
دریچه های باد Air Lock
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...