تخت بادی یک نفره مواج بست وی Bestway 67453

Bestway 67453

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,690,000 تومان

تخت بادی یک نفره مواج بست وی Bestway 67453 از سری محصولات جدید این شرکت تولیدی می باشد که بدنه را در نهایت خلاقیت و بدون نقص برای استفاده افراد آماده کرده است. این محصول بی نظیر از رویه ای با جنس مخمل تشکیل شده است که نرمی و لطافت زیادی را ایجاد می سازد. در زمان استفاده افراد آرامش زیادی حس خواهد شد که در نتیجه می توان به راحتی بر روی آن قرار گرفت. با وجود بدنه ای که دارای رویه مخمل می باشد تمامی رده های سنی قادر به استفاده از محصول می باشند. به خصوص کودکان که دارای پوست های حساس بوده اند و تمایل به قرار گیری بر روی محصولی راحتی را دارند. 

فروش تخت بادی یک نفره مواج بست وی Bestway 67453 | اینتکس ایرانرویه محصول ساختار مواج دارد و از فرو رفتگی های زیادی تشکیل شده است. به همین خاطر است که می توان به راحتی بر روی آن قرار گرفت و ستون فقرات خود را در حالت آرامش بخشی قرار داد. بدنه به وسیله پمپ باد برقی سرخود که در داخل کار گذاشته شده است راه اندازی و نصب می شود. به طوری که افراد می توانند در مدت زمان کم آن را برای استفاده آماده سازند. وجود این پمپ باد سر خود سبب می شود که برای راه اندازی نیازی به محصولات جانبی نباشد و بدون استفاده از وسایل اضافه بتوان بدنه را راه اندازی و نصب کرد. در صورت تمایل برای خرید تخت بادی یک نفره مواج بست وی Bestway 67453 و یا سایر نمونه های تخت بادی استاندارد یک نفره و دونفره می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

تخت بادی یک نفره مواج بست وی Bestway 67453 | اینتکس ایران

 نوعخانگی
 تحمل وزن 227 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی مجزا
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 ضد تعرق و طبی
 دارای بالش سرخود
 تحمل وزن بسیار مناسب و بالا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...