تخت بادی یک نفره مواج اینتکس

intex 64412

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان

تخت بادی یک نفره مواج اینتکس 2021 از محبوب ترین مدل های تخت بادی یک نفره به شمار می رود. این تخت رویه ای با خطوط موازی و جذاب دارد که به ساده ترین شکل ممکن به وسیله پمپ باد برقی موجود بر روی محصول می توان آن را راه اندازی کرد. وجود ساک حمل برای راحتی در جا به جایی محصول هم از دیگر امکانات این تخت بادی یک نفره است. امکان خرید و ثبت سفارش از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم است.

تخت بادی یک نفره مواج اینتکس 64411 از جمله بهترین محصولاتی است که می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده در مکان های مختلف قرار داد و از آن لذت برد. تخت بادی مد نظر بدنه ای جادار و مطمئن دارد به طوری که افراد می توانند بر روی آن احساس آرامش و راحتی را تجربه کنند و از موقعیت بهره مند باشند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که همواره تمامی محصولات خود را با کیفیت اصل و استفاده از مواد اولیه با کیفیت ارائه می دارد. از این رو با قابلیت های مختلف در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد و دارای طول عمر بالا می باشد. با وجود مزیت های مختلف علاقه مندان نسبت به خرید آن اقدام می کنند و تمایل دارند محصول را در مکان های مختلف مانند اتاق خواب خود و یا در باغ و ویلا قرار دهند و از داشتن آن بهره مند شوند. کیفیت بدنه و داشتن بخش های منحصر به فرد مزیت های زیادی را به دنبال دارد که با این وجود افراد می توانند از آن بهره کافی را ببرند و لحظات خوشی را سپری کنند.

تخت بادی یک نفره مواج اینتکس تخت خواب بادی بدنه ای مواج با رویه طبی دارد که می تواند برای بهره مندی تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد. همچنین به دلیل داشتن قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای آن ها کاربردی باشد .قابلیت ضد تعریق سبب شده است که محصول برای استفاده در فصول گرم سال نیز کاربرد داشته باشد و بهترین گزینه به حساب بیاید. تخت بادی مد نظر رنگبندی شادی دارد که مورد علاقه عده ای از افراد قرار می گیرد و آن را در دکوراسیون داخلی منزل خود به کار می برند و می توانند بهترین اوقات را به دست آورند. به جهت خرید آسان تخت بادی یک نفره مواج اینتکس 64411 امکان مراجعه غیر حضوری به سایت فروشگاه اینتکس ایران وجود دارد تا افراد در کم ترین زمان خرید خود را نهایی کنند.

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64412

 نوع خانگی ، سفری
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
راه اندازی در کمتر از سه دقیقه
ساختار کاملا مخملی و طبی
کیفیت بالای بدنه
سری ساخت دلوکس اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...