تخت بادی یک نفره جدید اینتکس 67766

intex 67766

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان

تخت بادی یک نفره جدید اینتکس 67766 همراه با رویه مخملی با ساختار طبی و زیبا مناسب برای استفاده تمام سنین است که با توجه به وجود پمپ باد برقی سرخود و قابلیت راه اندازی سریع و آسان ، سبب شده تا این تخت بادی به یک محصولایده آل برای خرید تبدیل شود. امکان جا به جایی آسان این محصول به دلیل وجود ساک حمل نیز از دیگر خصوصیات خوب این تخت است. امکان خرید و ثبت سفارش از سایت نمایندگی اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم است.

تخت بادی یک نفره جدید اینتکس 67766 بهترین محصولی است که هم در منزل استفاده می شود و هم برای ایجاد راحتی و آرامش و امکان خواب در مکان های دیگر مورد بهره برداری قرار می گیرد. این محصول خاص دارای ظرفیت تک نفره می باشد تا بتوان به صورت شخصی از آن استفاده کرد و لذت برد. محصول دلخواه مد نظر رویه ای مواج دارد که طبی ترین حالت ممکن است. همچنین دارای بدنه جیر می باشد تا تمامی مزیت های لازم جهت قرار گیری افراد را داشته باشد و با داشتن قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت و ضد تعریق بتواند در مکان های مختلف استفاده شود. مزیت ضد تعریق بودن برای استفاده در فضای باز و در فصول گرم سال مناسب می باشد و افراد می توانند در مسافرت و گردش نیز از آن استفاده کنند. به جهت راه اندازی آسان این محصول پمپ باد برقی سرخود وجود دارد که در بدنه کار گذاشته شده است. این پمپ بادی عملکرد دو کاره دارد که به این معنا است که هم تولید بادی می کند و هم می تواند باد را از داخل بدنه تخلیه کند و دارای قابلیت مکش باد می باشد.

تخت بادی یک نفره جدید اینتکس مدل 67766

بهترین محصولی که از آن در اتاق خواب نیز استفاده می شود این تخت بادی است که برند و اصل نیز می باشد و ساخت شرکت معتبر اینتکس است. از این رو از بابت کیفیت و مقاومت و طول عمر می توان اطمینان کامل را حاصل کرد و از آن لذت برد. ساک حمل به منظور حمل و جا به جایی آسان تخت بادی وجود دارد که در کنار محصول می باشد و زمانی که بدنه از باد خالی است می تواند موجب حمل آسان محصول به مکان های دیگر شود. در نتیجه تمامی موارد جهت استفاده آسان تخت بادی وجود دارد و کسانی که به آن علاقه دارند می توانند از وجود محصول بهره مند شوند. تخت بادی یک نفره جدید اینتکس 67766 ساخته شده از بهترین مواد اولیه در فروشگاه اینتکس ایران موجود است و از این طریق خریداری می شود.

خرید تخت بادی یک نفره اینتکس

 نوع خانگی ، سفری
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.8 کیلوگرم
مدت زمان راه اندازی : 3 دقیقه
دارای سطح مواج با خطوط موازی
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق و طبی
امکان جا به جایی ساده محصول
مناسب برای استفاده تمام سنین
کیفیت بالای تولید محصول
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...