تخت بادی یک نفره تمام جیر اینتکس 64444

intex 64444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان

تخت بادی یک نفره تمام جیر اینتکس 64444 یک تخت با ساختار شیک ، مقاوم ، ضخیم و نرم و راحت است که قطعا برای استفاده تمام سنین مناسب خواهد بود. راه اندازی ساده و آسان تخت به دلیل وجود پمپ باد برقی سرخود و هم چنین ساک حمل در کنار محصول از دیگر خصوصیات جذاب این تخت بادی است. امکان خرید از سایت نمایندگی اینتکس ایران با بهترین قیمت فراهم است.

تخت بادی یک نفره تمام جیر اینتکس 64444 بهترین گزینه برای استفاده در اتاق خواب می باشد که دارای بدنه سازگار نیز بوده است و در نتیجه می تواند شرایط دلخواه افراد را ایجاد سازد. این محصول دلخواه دارای قیمت مناسب نیز می باشد که در مقابل کیفیت بالا خرید آن را به صرفه کرده است. با این وجود است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و اوقات خوشی را به دست آورد. خرید این محصول از جهات مختلف به صرفه می باشد که توجه عده زیادی از افراد را به خود مشغول کرده است. این محصول بی نظیر بدون نیاز به تشک خوشخواب استفاده می شود همچنین دارای بدنه ای ضد حساسیت و ضد تعریق است تا در نتیجه بتوان در تمامی فصول سال آن را مورد استفاده تمامی رده های سنی قرار داد. تخت بادی تک نفره مد نظر بدنه ای کامل جیر دارد که در تمامی بخش های آن لطافت وجود دارد تا با استفاده از آن بهترین موقعیت نصیب استفاده کننده شود.

تخت بادی یک نفره تمام جیر اینتکس

افراد زیادی تمایل به داشتن آن برای استفاده مداوم دارند و در نتیجه آن را خریداری کرده و در اتاق خواب خود استفاده می کنند. این افراد می توانند در زمان نیاز به راه اندازی بدنه اقدام کنند و در سایر زمان ها به جمع آوری آن اقدام نمایند. چرا که محصول دارای امکان نصب آسان در کم ترین زمان می باشد و امکان جمع آوری آن در کوتاه ترین زمان نیز وجود دارد از این رو هر یک از افراد می توانند بنا بر نیاز و تمایل خود نسبت به استفاده از این محصول اقدام کنند. تخت بادی دارای پمپ باد برقی سرخود است که دارای دوشاخه برای اتصال به برق می باشد تا ساختار سلولی داخل محصول را به سرعت متورم کند. بهترین روش برای خرید تخت بادی یک نفره تمام جیر اینتکس 64444 مراجعه حضوری به فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران می باشد که محصولات متنوع را ارائه می کند.

تخت بادی یک نفره جیر

 نوع خانگی ، سفری
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه جیر
 جنس بخش کناری PVC با رویه جیر
 جنس کف PVC دولایه جیر
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 7.1 کیلوگرم
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
بدنه باکیفیت و ضخیم مخملی
خطوط موازی و طبی بر روی تخت
امکان جا به جایی ساده و آسان
راه اندازی در کمتر از سه دقیقه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...