تخت بادی یک نفره برزنتی اینتکس 64902

intex 64902

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان

تخت بادی یک نفره برزنتی اینتکس 64902 از سری تخت های بدی تک نفره با ساختار مخملی و ضد تعریق است که برای استفاده تمام سنین تا 136 کیلو گرم مناسب بوده و با کیفیت بالای ساخت و طراحی ارائه شده است. این محصول بدنه ضد تعریق و باکیفیت دارد و راه اندازی آن در کمتر از سه دقیقه انجام میشود. امکان خرید و ثبت سفارش این تخت بادی از نمایندگی اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم است.

تخت بادی یک نفره برزنتی اینتکس 64902 طرحی جدید و به روز می باشد که بدنه ای اصل و اورجینال را ایجاد نموده است. این محصول کاربردی توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و دارای طول عمر و سازگاری زیاد باشد. به همین خاطر است که پر فروش بوده و از ساختاری منحصر به فرد تشکیل شده است تا با هر شرایطی سازگاری داشته باشد و بتوان از داشتن آن لذت برد. تخت بادی وسیله ای کاربردی است که برای جایگزین شدن به جای تخت خواب های فلزی و چوبی مورد استفاده قرار می گیرد و مزیت های زیادی را به دنبال دارد. در این صورت است که می توان بدون استفاده از تشک خوشخواب از این محصول بهره مند شد و توانست از وجود آن لذت برد. تخت بادی با داشتن قابلیت حمل آسان توانسته برای جا به جایی به محیط های دیگر هدایت شود و در داخل ساک حمل قرار گیرد.

تخت بادی یک نفره برزنتی اینتکس مدل 64902

در این صورت بدنه سبک و قابل حمل در مسافرت و گردش به همراه افراد قرار می گیرد و برای آن ها در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کسانی که قصد خرید این محصول را دارند باید بدانند که خرید این تخت بادی به صرفه می باشد. چرا که برای استفاده از آن نیازی به خرید پمپ باد نیست و در واقع در داخل آن پمپ باد برقی سرخود وجود دارد. این پمپ باد برقی سرخود قابلیت راه اندازی محصول را دارد و باد مورد نیاز آن را در کم ترین زمان تامین می کند. در زمانی که نیاز به جمع آوری بدنه می باشد نیز این پمپ باد قابلیت مکش باد داخل بدنه را دارد و می تواند محصول را برای جمع آوری آماده سازد. در این صورت عملکرد دو کاره دارد و بهترین اوقات را برای استفاده کنندگان رقم می زند. به منظور خرید آسان تخت بادی یک نفره برزنتی اینتکس 64902 که از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد به نمایندگی مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنید که محصول را با کیفیت اصل ارائه می کند.

خرید تخت بادی یک نفره برزنتی اینتکس

 نوع خانگی ، سفری
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هامدت زمان راه اندازی : 3 دقیقه
وزن بسته بندی: 6.3 کیلوگرم
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
مناسب استفاده در منزل و محل کار
قابل استفاده در کمپینگ
وجود ساک حمل برای حمل آسان
مناسب برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...