تخت بادی یک نفره با پمپ باد سرخود Bestway 67401

Bestway 67401

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان

تخت بادی یک نفره با پمپ باد سرخود Bestway 67401 از سری محصولات راحتی و طبی می باشد که دارای مزیت های متعدد بوده است. این محصول می تواند برای کسانی که دارای مشکل در ناحیه ستون فقرات می باشند مورد استفاده قرار گیرد و راحتی زیادی را برای آن ها ایجاد نماید. تخت خواب بادی که توسط کارخانه بست وی تولید شده در ساختار خود دارای پمپ باد سرخود می باشد. به طوری که می توان با خیالی آسوده آن را راه اندازی کرد. پمپ باد سرخود و وجود آن در داخل بدنه سبب می شود تا افراد قادر به نصب محصول در کوتاه ترین زمان باشند و با دسترسی به برق بتوانند محصول را متورم و بزرگ سازند.

خرید تخت بادی یک نفره با پمپ باد سرخود Bestway 67401 | فروشگاه اینتکس ایران برخی از پمپ باد های سرخود به وسیله اتصال به فندک خودرو راه اندازی می شوند که به نوبه خود دارای قابلیت های زیادی بوده است. به این وسیله افراد می توانند این تخت خواب را در مسافرت نیز با خود به همراه داشته باشند و در شرایط بیرون از سر پناه و یا در داخل چادر به راه اندازی آن اقدام کنند. تخت خواب بادی با پمپ باد سرخود برای تمامی افراد ساخته شده است و دارای ظرفیت یک نفره می باشد. توان بدنه برای مقاومت در برابر فشار وارد بر آن زیاد است و افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده آسان از محصول می باشند. چنانچه تمایل به خرید تخت بادی یک نفره با پمپ باد سرخود Bestway 67401 را دارید می توانید آن را از طریق فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهید.

تخت بادی یک نفره با پمپ باد سرخود Bestway 67401 | اینتکس ایران

 نوع خانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
دارای بالش بادی
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...