تخت بادی یک نفره با بدنه پی وی سی Bestway 69009

Bestway 69009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان

تخت بادی یک نفره با بدنه پی وی سی Bestway 69009 در واقع مقاوم ترین محصولی است که به تازگی طراحی و تولید شده است. این محصول بدنه ای محکم دارد و از ضخامت زیادی در بخش کف تشکیل شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده آن را بر روی سطوح مختلف قرار داد و از آن بهره مند شد. رویه تخت بادی از جنس جیر می باشد تا نرمی و لطافت بیش تری را ایجاد کند و برای قرار گیری افراد بر روی محصول موقعیت دلخواهی را فراهم سازد. در نتیجه می توان به طراحی بی نقص و حرفه ای تخت بادی یک نفره اشاره کرد که با قابلیت نصب آسان در اختیار افراد می باشد.

خرید تخت بادی یک نفره با بدنه پی وی سی Bestway 69009 اصل | اینتکس ایرانتخت بادی یک نفره با بدنه پی وی سی Bestway 69009 دارای پمپ باد سرخود در بدنه می باشد که به سرعت آن را برای استفاده آماده می کند. همچنین محصول بدنه ای کم وزن و سبک دارد که قابلیت حمل آسان نیز شامل آن شده است. چرا که برخی از افراد تمایل به استفاده از آن در مسافرت دارند و نیاز دارند که بدون مشکل محصول را با خود به همراه داشته باشند. در نتیجه تولید کنندگان ساک حملی در کنار محصول به خریداران ارائه می کنند تا بتوان بدنه تاشو و راه اندازی نشده را بدون مشکل حمل و نقل کرد. وجود ساک حمل در زمان نگه داری از محصول نیز مفید است. چرا که افراد به راحتی آن را در داخل ساک حمل قرار می دهند و از بروز آسیب به بدنه جلوگیری می کنند. برای خرید تخت بادی یک نفره با بدنه پی وی سی Bestway 69009 می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

تخت بادی یک نفره با بدنه پی وی سی Bestway 69009 ارزان | اینتکس ایران

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC جیر
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود 220 ولت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها رویه مواج و ضد تعریق
 دارای حجم کم در حالت جمع شده
 مناسب سنین بزرگسال
 قابل استفاده برای بیماران عضلانی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...