تخت بادی کمپینگ یک نفره باتری خور

Bestway 67572

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان

تخت بادی کمپینگ یک نفره باتری خور محصولی عالی برای استفاده در کمپینگ و چادر مسافرتی است که علاوه بر این می توانید در منزل و محیط کار هم از آن استفاده کنید. رنگ بندی فوق العاده جذاب در کنار رویه مخملی و مشبک این کالا و بهره مندی از دو محفظه باد برای راه اندازی به وسیله باتری و همین طور راه اندازی با تمامی مدل های پمپ باد محصولات بادی به صورت مجزا از مهم ترین خصوصیات این تخت کمپینگ است که امکان سفارش آن از سایت اینتکس ایران با بهترین قیمت فراهم است.

تخت بادی کمپینگ یک نفره باتری خور از سری محصولات جدید و به روز این محصول می باشد که با ساختاری استاندارد و به روز توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای استفاده و بهره برداری علاقه مندان مهیا شده است. با این وجود است که برای استفاده در کمپینگ و کوهنوردی و مسافرت و گردش استفاده می شود که این محصول دارای سازگاری لازم است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. قیمت خرید تخت بادی مد نظر مناسب است تا تمامی علاقه مندان بتوانند توان خرید آن را داشته باشند.

خرید تخت بادی یک نفره باتری خور کمپرنگبندی بدنه نیز ظاهری خاص و منحصر به فرد را ایجاد کرده است که در نظر تمامی افراد جذابیت دارد و در نهایت توجه عده زیادی را به خود جلب می کند. محصولی که از آن تحت عنوان تخت بادی کمپینگ یاد می شود دارای قابلیت راه اندازی آسان بوده است به طوری که در کم ترین زمان راه اندازی می شود. پمپ باد سرخودی که در داخل بدنه کار گذاشته شده است با باتری کار می کند و افراد می توانند در فضای باز بدون دسترسی به برق نیز نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام نمایند و اوقات خوشی را کسب کنند. مزیت های زیادی شامل این محصول می شود که در نتیجه به محصولی محبوب و منحصر به فرد تبدیل شده است تا کسانی که به داشتن آن تمایل دارند بتوانند خرید آن را انجام دهند و از داشتن آن لذت ببرند. ظرفیت این محصول تک نفره می باشد تا به صورت شخصی استفاده شود و در نهایت بتوان آن را در مکان های مختلف به ویژه مسافرت و گردش استفاده نمود و بهترین و بیش ترین بهره برداری ها را از آن به عمل آورد. خرید تخت بادی کمپینگ یک نفره باتری خور از فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر می باشد.

قیمت تخت بادی سفری یک نفره با پمپ باتری خور

 نوع خانگی
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ باتری خور سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 4.8 کیلوگرم
دارای سطح موج دار و مشبک
رویه مخملی و ضد تعریق
دارای یک دریچه باد مجزا
امکان راه اندازی با تمامی پمپ های باد محصولات بادی
امکان استفاده در کمپ و منزل
وجود بالش بادی سرخود
امکان جا به جایی ساده و آسان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

نیما زارعی

سلام وقت بخیر
داخل خود تخت خواب باتری وجود داره یا باید جدا بخریم؟
و این که من یه پمپ دستی اینتکس دارم با همونم میشه بادش کرد یا فقط باید پمپ بست وی و پمپ باتری خور خودش باشه؟

200 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
نه متاسفانه داخل خود تخت باتری قرار نگرفته و باید مجزا تهیه کنید
بابت سوال دوم هم بله با تمامی مدل های مختلف پمپ باد مخصوص محصولات بادی میتونید محصول را باد کنید.

191 روز پیش ارسال پاسخ